کد خبر 927776
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
ایران ویتنام

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام تا دقیقه ۴۵ با برتری یک بر صفر به سود تیم کشورمان در جریان است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی و به قضاوت محمدتقی الجعفری سنگاپوری به مصاف ویتنام رفت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، اشکان دژاگه، سامان قدوس، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب ویتنام: دو دوی‌مان، کوئه‌انگوک‌آی، بوی‌تین‌دونگ، دوآن‌وان‌هائو، نگوئن‌ترانگ‌هوانگ، نگوئن‌کونگ‌پونگ، فام‌دوک‌هوی، دو‌هونگ‌دونگ، نگوئن‌کوانگ‌های، فان‌وان‌دوک و دانگ‌فان‌لام.

دقیقه ۷: توپ‌ربایی اشکان دژاگه و پاس عمقی او برای سرداز آزمون، مهاجم تیم ملی را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما دروازه‌بان ویتنام زودتر از آزمون به توپ رسید.

دقیقه ۱۰: اشکان دژاگهضربه کرنر را به محوطه جریمه ویتنام ارسال کرد که با وجود پرواز چند بازیکن برای زدن ضربه سر، موقعیتی نصیب ملی‌پوشان ایران نشد.

دقیقه ۱۶: پاس عمقی اشکان دژاگه به سامان قدوس رسید که ضربه این بازیکن را دو دوی‌مان دروازه‌بان ویتنام راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۸: داور سنگاپوری خطای مهدی طارمی روی بازیکن ویتنام را خشن تشخیص داد و مهاجم تیم ملی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۲۱: دژاگه کاپیتان تیم ملی که محور اصلی حملات ایران است، با حرکات تکنیکی توپی را به محوطه جریمه حریف ارسال کرد، اما وحید امیری و مهدی طارمی نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه ۲۵: توپ ارسالی این بار از سوی وریا غفوری به طارمی رسید و مهاجم تیم ملی پس از کنترل توپ، با روی پا اقدام به شوت زدن کرد که ضربه او به مدافعان ویتنام خورد.

دقیقه ۲۶: امید ابراهیمی پاسی را به سردار آزمون داد و این بازیکن از زاویه بسته شوت زد که دروازه‌بان ویتنام توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۶: ایران صاحب ضد حمله شد و وحید امیری پاس عرضی به سردار آزمون داد که ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۸: وریا غفوری در جناح راست پس از عبور از یک بازیکن پاس خوبی به سامان قدوس داد و ارسال این بازیکن را سردار آزمون با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۴۴: توپ ارسالی به محوطه جریمه ویتنام با ضربه سر آزمون همراه بود. در این صحنه توپ به دست مدافعان ویتنام خورد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس