کد خبر 927755
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
گرو و نویمایر

بازیکن سابق تیم استقلال در صحبت هایی جنجالی درباره دوران کوتاه خود در این تیم گفت که در استقلال توپ به او نمی‌رسیده است.

به گزارش مشرق ، به نقل از سایت aargauerzeitung، مارکوس نویمایر هافبک سوئیسی سابق استقلال بعد از حضوری کوتاه در این تیم راهی آرائو شده و قرار است ادامه فصل در این تیم بازی کند.

این بازیکن ۳۲ ساله درباره از ایران، قطر و کره جنوبی پیشنهاد داشت و در نهایت تصمیم گرفت تا استقلال را انتخاب کند. نویمایر در این باره گفت: یکی از جنبه‌های مثبتی که در ایران تحربه کردم بازی در مقابل ۹۰ هزار تماشاگر بود که حس فوق العاده‌ای داشت و قبلاً تجربه نکرده بودم. این هیجان زیاد سختی‌های خودش را داشت. نمی‌توانستم به خیابان‌ها بروم. وقتی به خیابان می‌رفتم خیلی‌ها کنار من می‌آمدند. از ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران، چهل میلیون نفر استقلالی و چهل میلیون نفر پرسپولیسی هستند.

بیشتر بخوانید:

استقلال و آفتی به نام ضعف مدیریت

بعد از چند هفته او تصمیم گرفت که همسرش از ترکیه همراه دختر و پسرش به سوئیس بروند. او در این باره گفت: برنامه این بود که بچه‌ها با یک فرهنگ جدید آشنا شوند ولی من نمی‌خواستم در ایران بمانم.

او در استقلال در کنار الحاجی گرو تنها بازیکنانی بودند که انگلیسی صحبت می‌کردند. نویمایر اضافه کرد: آنها ما را از بقیه جدا کرده بودند و هیچ صحبت و خوش آمدی با ما نمی‌کردند. حتی برای دقایقی در تمرینات توپ به ما نمی‌رسید. به نظرم این حسادت بود.

خالکوبی نیز یکی دیگر از مشکلاتی بود که نویمایر تجربه کرد و باشگاه از او درخواست کرد تا با آستین بلند بازی کند.

این بازیکن متولد آلمان درباره سرانجام توافق و جدایی‌اش از استقلال هم گفت: آنها فکر می‌کردند من قرار است به رقیبان آسیایی این تیم در قطر یا کره بپیوندم. دو هفته درباره فسخ قرارداد با باشگاه صحبت شد و وقتی فهمیدند قرار است به سوئیس بروم این فسخ صورت گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    23 5
    خخخخ بابا روی بهروز خالی بندو سفید کردی
  • محمـّ؁د IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    21 7
    عمدا این صحبت ها رو کرده که باشگاه استقلال جوابش رو بده و اینجوری بزرگ بشه. این اگر بازیکن قابلی بودی که استقلال بیرونش نمی کرد!
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
      9 3
      دمتون گرم با چه قدرتی هم بیرونش کردین این دو نفر رو... اندازه پول 10 تا بازیکن یک میلیاردی گرفتن تا رفتن بیرون کردن یه تعریف دیگه داره
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    3 2
    خواسته دل لنگیا رو به دست بیاره میدونه لنگ چون حکومتیه خوب پول میده
    • مهبد IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
      2 2
      این چه طرز حرف زندنه خوبه بهت بگن کیسه کش آخه نخبه فراری مگه قراره بیاد پرسپولیس که دل به دست بیاره مطمنن جایی مثل باشگاه شما پول نمی ده مخصوصا برای فسخ!!!
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    3 1
    برای خودیهاهم قبول کردن تیم خیلی مهمه اگربقیه تیم تورا جاتنگ کن ببینندحتی پاس هم بتوکم میدهند این یک اتفاق است که درتیمهای محلی هم هست ودورازذهن نیست .
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    3 1
    اون دو تا چهل ملیون رو از کجا در آورده این دانشمند؟؟؟! یه لافی را پروین و کلانی و مظلومی و انصاری‌فرد وفتح الله زاده و سایر قدیمیای این دو تا تیم زدند که بگن ما داریم جمعیت ایران را شاد میکنیم،پس بدید بیاد بودجه رو!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس