یمن1 (25).jpg

پهپادهای «قاصف- ۲k» در جریان حمله به رژه نظامی در شرق استان لحج حدود ۴۵ تن از فرماندهان ارشد مزدور سعودی و اماراتی را شکار کردند.

به گزارش مشرق، پنج شنبه هفته گذشته فرماندهی مقاومت انصارالله یمن پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیروهای ویژه، یگان‌های پهپادی را برای اجرای عملیات در شرق استان لحج به پرواز درآورد.

یگان‌های پهپادی مقاومت انصارالله در جریان این عملیات غافلگیرانه خاص موفق شدند رژه مزدوران سعودی و اماراتی را در شرق استان لحج هدف قرار دادند و ضربات مهلکی را به آنان وارد آوردند.

اگر چه خبر عملیات یگان‌های پهپادی انصارالله در رسانه‌های مختلف انعکاس زیادی داشت اما جزئیاتی از خسارت‌های وارد شده به مزدوران در جریان رژه در پایگاه نظامی «العند» در شرق استان لحج منتشر نشد.

بیشتر بخوانید:

پیروزی‌های چشمگیر نیروهای یمنی در شمال و شمال شرق استان البیضاء / کشته و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نیروی مزدور سعودی + نقشه میدانی

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: شمار زیادی از فرماندهان ارشد مزدوران سعودی و اماراتی در زمان رژه در پایگاه نظامی «العند» حضور داشتند و پهپادهای تازه رونمایی شده «قاصف- ۲k» تجمع آنان را در جایگاه مخصوص هدف قرار دادند.

این منبع میدانی افزود: دریابان عبدالله سالم النخعی، رئیس ستاد مشترک ارتش، سرلشکر صالح قائد الزندانی، معاون رئیس ستاد مشترک و احمد عبدالله ترکی، استاندار لحج در زمان حملات پهپادی در جایگاه مخصوص حضور داشتند.

وی اضافه کرد: سرلشکر محمد صالح طماح، رئیس گروه اطلاعات و شناسایی، سرلشکر فضل حسن محمد، فرمانده منطقه نظامی چهارم و فرمانده تیپ دوم حزم، سرلشکر ثابت مثنی جواس، فرمانده منطقه نظامی چهارم و فرمانده تیپ دوم حزم در جایگاه حاضر بودند.

این منبع میدانی افزود: سرهنگ دوم علی منصور الولیدی، مدیر بخش هدایت و ارشاد اخلاقی نیروهای مسلح سعودی و اماراتی و سرهنگ دوم ثابت جواس در زمان رژه در جمع فرماندهان حضور داشتند و هدف قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پهپادهای انصارالله به صورت دقیق محل نشست فرماندهان مزدوران سعودی و اماراتی را در جایگاه مخصوص هدف قرار دادند، گفت: براساس اطلاعات به دست آمده، ۴۵ تن از فرماندهان نظامی و شخصیت‌های سیاسی در جریان حملات پهپادی کشته و زخمی شدند.

این منبع میدانی تصریح کرد: خبر کشته و زخمی شدن ۴۵ تن از فرماندهان ارشد نظامی مزدوران به همراه محافظان تأیید شده اما اسامی افراد به هلاکت رسیده در زمان حمله پهپادی منتشر نشده است.

به گزارش مشرق، نزدیک به ۹۵ درصد از مساحت استان لحج از جمله مناطق مرکزی، غربی، شرقی و جنوبی در اشغال مزدوران سعودی و اماراتی است و فقط بخش‌هایی از شمال استان در کنترل نیروهای یمنی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محسن IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    32 12
    كاس چند تا پهبادم بفرستيد برأي سوسول گراها وسوسول طلبان شوراى شهر تهران
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      1 1
      حاجی تو نقشه اون سبزها چرا هر روز آب میرن؟
    • IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
      1 4
      نیازی به پهپاد نیست ملت ایران نسخه سوسولگراها رو پیچیدن و شورای شهر رو از سلطه 12 ساله انحصارگرایان نجات دادن
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    26 6
    ماشا الله
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    41 5
    از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم. به امید ضربات قوی تر و ادامه دار ارتش و کمیته های مردمی بر سعودی ها و مزدورانش در یمن.
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      18 2
      خوشحالیم که تعدادی از قاتلین زنان و کودکان بی دفاع و گرسنه یمنی به درک واصل شدند خدایا همین امشب با آنان و پشتیبانان و هوادارانشان به عدالت برخورد فرما . الهی آمین
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
      3 0
      نگو برادر من اینطوریکه میگی سوسول طلبان ناراحت میشن
  • قریشی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    2 0
    ولی ظاهرا پهپاد در ارتفاع خیلی زیادی منفجر شد . به نظرم نباید تلفات اینچنینی مخصوصا در حد کشته داشته باشه . کاش در ارتفاع خیلی نزدیک جایگاه انفجار صورت میگرفت
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    11 2
    این خبر برای جریان مزدور لیبرال بسیار درد اور بود.انشالله نوبت اربابان یهودی لیبرال ها نیز میرسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس