آمریکا: معافیت تحریم‎های نفتی ایران را تمدید نمی‎کنیم

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی است معافیت لحاظ شده برای ۸ کشوری که همچنان خریدار نفت ایران هستند، از ماه میلادی می به بعد تمدید نخواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز شنبه مدعی شد واشنگتن قصدی برای اعطای معافیت‌های بیشتر به کشورهای طالب نفت ایران ندارد.

بیشتر بخوانید:

اروپا دیواری ندارد که یادگاری بنویسید

وی همچنین مدعی شد که دلیل معافیت‌های اولیه ممانعت از افزایش ناگهانی بهای نفت بوده است.

معافیت‌های فعلی از تحریم‌های نفتی ایران در ماه میلادی می پایان می‌یابد حال آنکه برنامه دولت واشنگتن بعد از اتمام این دوره هنوز مشخص نیست.

در نوامبر ۲۰۱۸، همزمان با اجرای تحریم‌های ضدایرانی، آمریکا ۸ کشور ازجمله چین، هند، ژاپن، عراق و کره جنوبی را مشمول معافیت کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهران IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    0 2
    از شما درخواست دارم درباره اوضاع بد رشته های رزمی در استان خوزستان گزارش تهیه کرده و منعکس کنید به خصوص رشته های کاراته و جودو که اوضاع بدی دارند در شهرستان هایی مثل اندیمشک و دزفول
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    13 0
    ۱۰ سال بعد: با وجود خروج تمام کشورها از برجام، ایران همچنان در برجام باقی مانده! بابا یه کم غیرت! مگر قرار نبود ما هم آتیش بزنیم؟!
    • پسر IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      0 0
      ایول مینوشتی با وجود درگذشت موگریرینی و امدن دومین سالگرد از فوتش ایران همچنان منتظر اجرایی شدن SPV مانده
  • عباس IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    1 0
    الان مشکل اصلی وجود دولتی بی انگیزه و عاشق غرب هست . همه آرزوی روحانی استحاله مکتب امام با کمک آمریکا و غرب بود چون به آرزویشان نرسیده اند مقابل همه چیز سنگ اندازی میکنند و مردم را دچار مشکل میکنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس