نماز جمعه تهران

نادر طالب‌زاده دبیر جشنواره مردمی فیلم «عمار» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران عنوان کرد که مردم آمریکا از مسایل کشورشان بی‌خبرند.

به گزارش مشرق، نادر طالب زاده دبیر جشنواره مردمی فیلم «عمار» امروز ۲۱ دی ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: از ویژگی‌های جشنواره «عمار» می‌تواند به نقد جسورانه و سالم از مسایل روز جامعه اشاره کرد. بسیاری از فیلم هایی که شب گذشته در آیین اختتامیه جایزه گرفتند، نقد مسایلی است که چون به آن‌ها نپرداختیم به دمل تبدیل شدند.

وی ادامه داد: از فیلم‌های حاضر در این جشنواره درباره ماهی‌گیری در جاسک می‌توان اشاره کرد که این مساله بارها و بارها در تلویزیون گفته شد اما زمانی که یک مستندساز محلی به سراغ آن رفت گام بلندی برای رفع آن برداشته شد.

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق ها باید متناسب با منابع واقعی بودجه تامین شود

عکس / نماز جمعه تهران

طالب زاده در بخش دیگر از صبحت‌های خود بیان کرد: چیزهایی که درمورد حضور ما در یمن می‌گویند درست نیست، ما نیرویی در یمن نداریم بلکه آنها حضور معنوی ما را دوست دارند، نفوذ ایران در یمن، بنگلادش، هند و… نفوذ معنوی است که مورد حسد قرار گرفته است.

دبیر این جشنواره گفت: مردم آمریکا خبر ندارد ک اف ای تی اف یعنی چه، ۴۰ سال است که مردم آمریکا از یک سری مسایل خبر ندارند و اکنون آمریکا بیش از ۲۰ تریلیون بدهی دارد و این به خاطر جریانی است که پس از سال ۵۷ علیه ایران به وجود آورند و این بی‌برکتی مفرط به سراغشان آمد.

وی با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است، اظهار کرد: مایکل مور یکی از مستندسازان آمریکا گفت احتمالاً ترامپ آخرین رییس جمهور آمریکاست، باب وودورد فردی است که درباره هشت رییس جمهور آمریکا پیش‌بینی‌هایی داشته و مطالبی نوشته برای مثال وی در ۱۱ سپتامبر امسال نوشت آمریکا در حال فروپاشی است.

دبیر جشنواره «عمار» عنوان کرد: ما برای کنفرانس افق نو بیش از ۳۰۰ یا ۴۰۰ نفر را به ایران دعوت کردیم که در مورد مسایل مختلف صبحت کردند به طوری که مصاحبه‌هایشان را در شبکه‌های مختلف تلویزیون و خبر دیده‌اید. همه آنها بر این باورند که وضع آمریکا بحرانی و ترامپ با حرف‌ها و کارهایش آمریکا را به ۲ تکه تقسیم کرده است. برای مثال «جان بی» یکی از کارشناسان آمریکا می‌گفت فکر می‌کنم ترامپ امسال استیضاح شود.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران ادامه داد: مایکل مور می‌گوید احتمالاً ترامپ آخرین رییس جمهور آمریکاست اما نمی‌گوید آمریکا دچار جنگ داخلی می‌شود زیرا در همان روزهایی که در آمریکا جنگ داخلی شکل گرفت تعداد زیادی مجروح و معلول به جا گذاشت، پس از ۱۱ سپتامبر آمریکا سفارش داد گلوله‌های دام دام ساخته شود، این گلوله وقتی وارد بدن می‌شود باز می‌شود و آسیب‌های جدی می‌زند، آمریکا الان به گلوله‌های دام دام مسلح است.

دبیر جشنواره مردمی فیلم «عمار» اظهار کرد: در این زمان ما باید حواسمان باشد نسخه‌هایی که اسراییلی‌ها برایمان پیچیده‌اند تا برای ما به لایحه تبدیل شود امضا نکنیم، باید در مورد آنها تحقیق کنیم و در طرح‌های آنها نیفتیم. به این نتیجه رسیده‌اند که انقلاب اسلامی برایشان، دشمنی جدی است و از صحنه بیرون نخواهد رفت.

طالب زاده در پایان سخنانش عنوان کرد: از تحولی که در نماز جمعه به وجود آمده است بسیار خوشحالم و تشکر می‌کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس