کد خبر 927437
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
همراه اول

طرح صبحانت همراه اول به تازگی از سوی این اپراتور معرفی شده است. این طرح در قالب بسته های ساعات مشخص قرار می گیرد.

همراه اول که در سال جاری به عنوان شرکت برتر تحول آفرین در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت در راستای حمایت از دلواپسی بخش از کاربران به حذف اینترنت هدیه شبانه پرداخت و اقدام به تعریف بسته‌های هدیه روزانه کرد.

اینترنت هدیه شبانه برای بسیاری از کاربران که حجم بالایی ازاینترنت را مصرف می کنند به ظاهر ارزشمند بود اما جنبه های تاریکی را به همراه دارد که در جسم و روان انسان تاثیر می گذارد.

قابل توجه است صبحانت در کنار شبانت عرضه می شود و به دلیل دغدغه فکری بعضی از کاربران هدیه شبانه همراه اول به صبح انتقال پیدا کرد.

در این راستا شاهین آرپناهی؛ مدیر کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اضهار براین باور است که تدارک بسته‌های اینترنتی صبحانت را اقدامی از سوی بخش بازاریابی اپراتور و رفع دغدغه برخی کاربران اینترنت می داند

آرپناهی با بیان اینکه صدای گلایه برخی مشترکان را شنیدیم، گفت: با استفاده از نظر کاربران در شبکه‌های اجتماعی و همچنین خروجی تحقیقات بازارمان، به مطالعه رفتار مشترکان پرداختیم و در چارچوب مقررات رگولاتوری ارتباطات، اقدام به طراحی این بسته‌ها کردیم تا بخشی از ترافیک شبانه به روز منتقل شود.

همراه اول در راستای مشتری مداری بسته ای را به نام صبحانت که شامل زمان بهتری برای استفاده است، به بسته های پرمصرف (ماهانه) بصورت هدیه اضافه کرده است. ترافیک هدیه صبحانت قابل استفاده در ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر است.

با توجه به این مسئله که اینترنت درزندگی مدرن امروز نقش گسترده ای ایفا می کند؛ اما تا زمانی که مخل زندگی حقیقی نباشد و مزایای آن به زندگی روزمره جامعه آسیب نرساند. بخشی از آسیب های آن در حوزه های تربیتی؛ افسردگی؛ انزوا و دوری از فعالیت اجتماعی است و کارشناس ها با هشدار درباره آنها از کاربران می خواهند در مواجهه با این فناوری حدود اعتدال فراموش نشود.

در همین راستا فلاح جوشقانی؛ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات براین باور است که بسته‌های هدیه شبانه از نظر رفتاری و فرهنگی مناسب محدوده سنی نوجوانان و جوانان نیست.

براساس این گزارش، همراه اول در راستای رفع دغدغه آن دسته از کاربران اینترنتی که ارائه بسته‌های شبانه را کاری غیرفرهنگی می‌دانستند، بسته‌های صبحانت را به مدل فروش خود اضافه کرده و ۱۰ درصد حجم کل بسته ماهانه را به صورت رایگان به صبحانت اختصاص داده است.

۱. معرفی طرح صبحانت

به موجب این طرح، از تاریخ ۱۸/‏۱۰/‏۹۷‬ ترافیک هدیه صبحانت به بسته های ماهانه آلفا+ اضافه می‌گردد.

۲. جزئیات طرح

· به منظور افزایش رضایت مشترکین، به تمامی بسته‌های ماهانه آلفا+، ترافیک هدیه تحت عنوان" هدیه صبحانت" اضافه می‌گردد.

· لیست بسته های ماهانه جدید به صورت جدول زیر می‌باشد:

بسته‌های ماهانه جدید

دائمی / اعتباری

حجم بسته

حجم هدیه صبحانت

قیمت بدون احتساب مالیات

دائمی / اعتباری

۵۰۰ MB

50 MB

۷,۹۰۰ تومان

دائمی / اعتباری

۱ GB

100 MB

۱۰,۴۰۰ تومان

دائمی / اعتباری

۲ GB

200 MB

۱۳,۹۰۰ تومان

دائمی / اعتباری

۴ GB

400 MB

۱۸,۴۰۰ تومان

دائمی / اعتباری

۵ GB

500 MB

۲۰,۴۰۰ تومان

دائمی / اعتباری

۷ GB

700 MB

۲۴,۴۰۰ تومان

دائمی / اعتباری

۱۰ GB

1 GB

۲۹,۴۰۰ تومان

دائمی / اعتباری

۱۵ GB

1.5 GB

۳۶,۹۰۰ تومان

· این بسته ها ویژه کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌باشند.

· قیمت بسته ها با اضافه شدن ترافیک هدیه صبحانت، تغییری نخواهد کرد.

· ترافیک هدیه صبحانت در بازه زمانی ۶:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر قابل استفاده می‌باشد.

· هدیه صبحانت نسبت به حجم اصلی بسته دارای اولویت مصرف است.

· لازم به ذکر است هدیه صبحانت با بسته‌های ساعات مشخص (صبحانت و شبانت) متفاوت است فلذا امکان فعالسازی بسته صبحانت به صورت همزمان با این بسته‌ها امکان‌پذیر است.

· مشترکینی که در حال حاضر هریک از بسته‌های ماهانه را فعال دارند هیچگونه تغییری در بسته فعال فعلی آن‌ها ایجاد نخواهد شد.

· در صورتیکه مشترک هریک از بسته های ماهانه را تا تاریخ راه‌اندازی طرح فعال کرده باشد، تمدید حجمی / زمانی بسته برای ایشان با بسته‌های جدید صورت می‌پذیرد.

· در صورتیکه مشترک هریک از بسته‌های ماهانه مشمول تغییر را رزرو داشته باشد، بسته رزرو ایشان با بسته جدید جایگزین خواهد شد و پیامک اطلاع رسانی، مبنی بر تغییر بسته رزرو برای مشترکین مشمول ارسال خواهد شد. تغییر رزرو مشترکین مشمول از تاریخ ۱۸/‏۱۰/‏۹۷‬ انجام خواهد شد.

· تغییرات فوق الذکر در تاریخ ۱۸/‏۱۰/‏۹۷‬ بر روی کلیه درگاه‌های فعالسازی زیر اعمال می‌گردد و این درگاه‌ها در این تاریخ به‌روز خواهند شد:

o *1#

o *10#

o *100#

o پیامک ۱۰

o پیامک ۸۰۸۰

o وبسایت و اپلیکیشن همراه من

o IVR

o Shop

o پنل کارگزاران

همچنین مرکز تماس همراه اول به صورت شبانه روزی و ۷ روز هفته، از طریق ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول است.

۱- پاسخگویی تلفنی (شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ برای تماس با تلفن ثاب

۲-پ ست الکترونیکی:

مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به آدرس پست الکترونیکی (۹۹۹۰@mci.ir) ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

۳- دورنگار

مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به دورنگار مرکز تماس همراه اول به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۹۰۰ ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

۴- چت آنلاین (از من بپرس)

این خدمت برای مشترکین محترم که به سامانه "همراه من" به آدرس (my.mci.ir) مراجعه می نمایند در دسترس بوده و پاسخگوی سوالات خواهد بود.

 

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس