کد خبر 927383
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
پهپاد یمن

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با انجام عملیات پهپادی موفق در پایگاهی در لحج، تجمع نظامیان وابسته به ائتلاف متجاوز را هدف قرار دادند؛ در بین مجروحان رئیس ستاد مشترک ارتش دولت مستعفی هم دیده می‌شود.

به گزارش مشرق، صبح امروز (پنج‌شنبه) طی یک رژه نظامی در پایگاه «العند» در استان لحج یمن صدای انفجاری شدید شنیده شد و دقایقی پس از انتشار این خبر مشخص شد صدای انفجار به دلیل انجام عملیات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بوده است.

بر اساس گزارش وبگاه «المشهد الیمنی»، در پی این عملیات عبدالله النخعی رئیس ستاد مشترک دولت مستعفی یمن زخمی شد و چند فرمانده بلندپایه نظامی کشته شدند.

بنا به این گزارش، «صالح الزندانی» معاون رئیس ستاد مشترک ارتش دولت مستعفی یمن، «محمد صالح» رئیس دستگاه اطلاعات دولت مستعفی و «ثابت جواس» از فرماندهان نظامی این دولت، از دیگر مجروحان هستند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی‌های چشمگیر نیروهای یمنی در شمال و شمال شرق استان البیضاء / کشته و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نیروی مزدور سعودی + نقشه می‌دانی

در همین راستا شبکه «المسیره» گزارش داد یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیاتی علیه مزدوران در پایگاه العند واقع در جنوب یمن انجام دادند.

در این گزارش آمده عملیات مذکور پس از رصد دقیق تحرکات نیروهای متجاوز در داخل پایگاه العند انجام شد، این عملیات با دقت بالایی که داشته منجر به کشته و زخمی شدن دهها نفر شده است.

عربستان سعودی از فروردین ۱۳۹۴ با همراهی چند کشور دیگر جنگی ناعادلانه را علیه یمن آغاز کرد تا مانع از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود در این کشور شود؛ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک و پهپاد جواب این حملات را می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس