کد خبر 927269
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش از روز چهارشنبه گذشته شاهد تغییر و تحولات گسترده‌ای در ساختار این وزارتخانه است که این روند ادامه دارد.

به گزارش مشرق، روز چهارشنبه گذشته مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با دفتر وزارتی ادغام شد که ماحصل آن ایجاد «مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی» بود و امیرعلی نعمت‌الهی که معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش است، به عنوان سرپرست این مرکز منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

حذف خصوصی‌سازی آموزش توسط مجلس

سهم مقصران حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان مشخص شد

مشارکت مدارس با مؤسسه‌های کمک‌آموزشی ممنوع شد

در ادامه این اتفاق، «شاپور محمدزاده» که مدیرکل دفتر وزارتی بود به عنوان «مشاور و دستیار ارشد» منصوب شد و «مرتضی نظری» که رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بود به عنوان «مشاور در امور مطالعات اجتماعی» منصوب شد.

در ادامه، انتصاب‌های دیگری نیز در وزارت آموزش و پرورش انجام شد؛ «بهروز امیدی» به عنوان «سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری»، «منصور اردستانی» به عنوان «سرپرست دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضائی» و «بیات سلطانی» به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری» منصوب شدند؛ البته امروز هم «اسماعیل دلفراز» هم به عنوان «مشاور» وزیر آموزش و پرورش منصوب شد.

گفته می‌شود به زودی معاون حقوقی و امور مجلس، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی هم معرفی می‌شوند.

امروز مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش هم در بازخوانی دستاوردهای چهل ساله انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش پرورش با حضور مدیران ارشد ادوار پس از انقلاب اسلامی گفت:: خوشبختانه هم سازمان امور اداری و استخدامی کشور و هم وزارتخانه با ماندن معاونت‌های آموزش و پرورش موافقت کردند و هر ۶ معاونت ماند».

این جمله به این معناست که اتفاقات و ادغام‌هایی در بخش‌های دیگر آموزش و پرورش انجام شده است.

امیر نعمت‌الهی هم از تغییر و تحول در آموزش و پرورش در چند روز آینده خبر داد و تصریح کرد: «تلاش داریم با انجام تغییرات، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود درعرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی برسانیم».

بر این اساس باید منتظر تغییرات اساسی و تحولاتی در ساختار وزارت آموزش و پرورش بوده و شاهد عزل و نصب‌های متعددی طی روزهای آینده باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس