کد خبر 927248
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
واعظی و روحانی

روزنامه اصلاح‌طلب قانون نوشت: امثال محمود واعظی از تاریخ درس بیاموزند و به‌گونه‌ای عمل کنند که در آینده برای شستن رویشان نیاز به آب و صابون نباشد.

به گزارش مشرق، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور بار دیگر اظهارات قبلی خود درباره عدم ائتلاف روحانی با اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۲ و ۹۶ را با ادبیات دیگر تکرار کرد.

رئیس دفتر روحانی با اشاره به اظهارات سعید حجاریان درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان با روحانی گفته است: "ائتلاف در ذهن برخی این معنی را می‌دهد که هر فرد و هر گروهی که از کسی حمایت کرده به‌معنی ائتلاف آن گروه با جریان پیروز بوده است، نه! ما می‌گوئیم اینها همراهان بودند و با ما کار کردند".

بیشتر بخوانید:

واعظی: اروپایی‌ها از ایران عذرخواهی کردند

هیچکس در دولت برای ۱۴۰۰ برنامه ندارد

جنگ لفظی اصلاح‌طلبان با رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور

ابطحی: آقای واعظی! قَبِلتُ را بگویید کِل بکشیم

منظور واعظی از «اصلاح طلبان تندرو» چه کسانی است؟

مشایی‌های حسن روحانی چه کسانی هستند؟

اظهارات رئیس دفتر روحانی با واکنش تند روزنامه اصلاح‌طلب قانون مواجه شد. این روزنامه با حمله به سران حزب اعتدال و توسعه نوشت: "حرکات زیرپوستی سران حزب اعتدال و توسعه همچنان ادامه دارد و مشخص است که این جریان می‌کوشد تا تسویه‌حساب‌هایی را با اصلاح‌طلبان انجام دهد".

قانون در ادامه خطاب به رئیس دفتر روحانی می‌نویسد: نکته‌ای را باید به امثال محمود واعظی و سایر افرادی که تفکری این‌چنینی دارند گوشزد کرد که رئیس شما که به‌خاطر طمع به جایگاه‌های حکومتی، مردم را از دست داد و بدنه حامی آن ریزش کرد، شما نیز از تاریخ درس بیاموزید و به‌گونه‌ای عمل کنید که در آینده برای شستن روی شما نیاز به آب و صابون نباشد.

این روزنامه اصلاح‌طلب با تهدید تلویحی طیف نزدیکان رئیس جمهور در دولت می‌نویسد: همان‌گونه که در انتخابات‌های مختلف مردم نشان دادند که اگر قرار باشد افرادی را کنار بزنند به‌راحتی این اتفاق خواهد افتاد این روزها نیز شما در رویه خود تغییر دهید و به‌گونه‌ای عمل کنید که بتوانید در آینده میان مردم زندگی کنید. قدرت نشان داده است که ماندگار نیست و دست به دست می‌شود بنابراین هزینه‌های گزاف برای این چند روز گذرای دنیا اقدامی عاقلانه نیست.

قانون در ادامه با کنایه به واعظی یادآور شده است: مسئولان ارشد دولتی که ریشه‌دار هستند باید به این فرد و آن‌هایی که با او همفکر هستند تذکر دهند و نگذارند افرادی که جایگاهی در میان مردم ندارند و به‌خاطر قحط‌الرجال بودن جایگاهی به دست آورده‌اند به‌گونه‌ای رفتار کنند که این اقدامات و عملکرد به پای همه دولت نوشته شود. حرکات خزنده و زیرپوستی امثال واعظی برگرفته از سیاست‌هایی که آن‌ها برای دوران پسا ۱۴۰۰ در پیش گرفته‌اند و کسانی که در این باره سکوت کرده‌اند باید بدانند که ولی‌نعمت آن‌ها مردم هستند و مماشات با خودبرتربینان سیاسی عاقبت‌به‌خیری برای آن‌ها نخواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس