کد خبر 927183
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
جهانبخش

ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: از امروز به طور کامل با تیم تمرین می‌کنم.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش در مورد شرایطش اظهار داشت: خوشبختانه پس از مدت طولانی که برون بودم و متاسفانه بدشانسی آوردم، شرایط خوبی دارم و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌ام و امیدوارم که زودتر به تیم ملی بازگردم. از امروز به طور کامل با تیم تمرین می‌کنم.

وی ادامه داد: هر وقت کادرفنی صلاح بداند تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی به کار خواهم گرفت.

ملی پوش فوتبال در مورد ۵ گل در بازی اول و شرایط تیم ملی گفت: قطعاً در چنین تورنمنت‌هایی بازی اول به خاطر بازتابی که دارد، بسیار مهم و مثمرثمر است. هم کادرفنی و هم بازیکنان از مهم بودن مسابقه با یمن آگاه بودند و با تمام توان رفتیم و حالا فرقی نمی‌کرد یمن باشد یا تیمی دیگر. می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم و خداروشکر بچه‌ها گل‌های خوبی زدند و عملکرد بسیار خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید:

دایی کدام بازیکن را آقای گل جام ملت‌ها می‌داند؟



وی در مورد ویتنام که به سختی مقابل عراق شکست خورد، گفت: ما این بازی را دیدیم و قبل از تورنمنت هم گفتیم که همه تیم‌ها با تمام توان می‌آیند و نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. برخی تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و مقابل تیم‌های مدعی با انگیزه بازی می‌کنند و انرژی مضاعف دارند. خود ما هم از عملکرد آنها شوکه شده بودیم. کمترین حق آنها هم طبق صحبت کی روش کسب یک امتیاز بود و به همین دلیل با قدرت و بازی به بازی پیش می‌رویم.

جهانبخش در مورد پیروزی ۴ بر صفر عربستان و اینکه چه تیم‌های رقیبان اصلی ایران هستند، تاکید کرد: حریفان سنتی ما قطعاً کره، ژاپن و استرالیا با توجه به آماده سازی‌هایی که دارند همیشه جزو مدعیان محسوب می‌شوند. عربستان و حتی امارات هم که در خانه بازی می‌کند جزو تیم‌هایی هستند که می‌توانند نتیجه خوبی بگیرند. از سوی دیگر با عملکردی که ویتنام داشت باید شاهد شگفتی هم در این دوره باشیم. به خاطر همین صعود به مراحل بالاتر سخت است، اما ما هم مانند تیم‌های دیگر با هدف پیش می‌رویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس