محمود واعظی

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: وزارت اطلاعات گزارش داد که موضوع شکنجه اقای بخشی صحت نداشته و حق برای وزارت اطلاعات و نظام هست که از این شخص شکایت شود.

به گزارش مشرق، محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، ظهر امروز (چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه) در حاشیه جلسه هیأت‌دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امروز فرصت مناسبی است تا برخی از نیازمندی‌ها که تا دیروز از خارج کشور وارد می‌شد را در داخل تعریف کنیم.

وی درباره اسماعیل بخشی گفت: بر اساس دستور هفته گذشته رییس جمهور و هیاتی که به آنجا رفته بود و با خود بخشی صحبت کرده بود امروز وزارت اطلاعات گزارش داد که این موضوع صحت نداشته و حق برای وزارت اطلاعات و نظام هست که از این شخص شکایت شود.

بیشتر بخوانید:

حضور هیئت کارشناسی از سوی دادستان کل کشور در خوزستان

واعظی در پاسخ به سؤالی درباره طرح استانی شدن انتخابات، گفت: دولت از طرح استانی شدن انتخابات استقبال کرده است.

وی در ادامه سخنانش گفت: من یکبار بیشتر در مورد مسأله اصلاح طلبان صحبت نکردم و این بود که ما با همه گروه‌های معتدل صحبت می‌کنیم، از سال ۹۲ روابطمان خوب بوده و در این دولت با گروه‌های تند اصولگرا و اصلاح طلب نه در ۹۲ و نه ۹۶ اتلاف نداشته ایم.

رئیس‌دفتر رئیس جمهور درباره شایعه استعفای ظریف گفت: آقای ظریف یکی از وزرای خارجه موفق از اول انقلاب هستند، دولت و رییس جمهور از آقای ظریف حمایت می‌کنند و شایعات مربوط به استعفای ایشان صحت ندارد.

واعظی افزود: در دولت ما هیچ کسی برای ۱۴۰۰ برنامه ریزی ندارد.

واعظی درباره انتقاد اصلاح طلبان از وی، بیان‌ کرد: من یکبار بیشتر در مورد مسأله اصلاح طلبان صحبت نکردم و این بود که ما با همه گروه‌های معتدل صحبت می‌کنیم، از سال 92 روابطمان خوب بوده و در این دولت با گروه‌های تند اصولگرا و اصلاح طلب نه در 92 و نه 96 اتلاف نداشته ایم.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به این که  برخی هم هستند که صحبت‌های من را نخوانده‌اند و بر اساس توئیت کسی دیگر موضع گیری می‌کنند، بیان‌ کرد: برخی از آنها افرادی هستند که به دنبال مطرح کردن خود هستند. توصیه می‌کنم به دنبال اختلاف نباشند، ما به دنبال وحدت و همکاری هستیم. به ضرر خودشان است که این مسائل را مطرح می‌کنند. نمی‌شود از یک طرف به دولت انتقاد کنند و از طرفی بخواهند در دولت باشند باید تکلیف خود را مشخص کنند. از دوستان آنها در استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و معاونت وزرا حضور دارند. وقتی به دولت انتقاد می‌کنند یعنی به همفکران خود انتقاد می‌کنند. آنها باید تکلیف خود را روشن کنند. نمی‌شود هم در دولت باشند و هم انتقاد کنند.

واعظی در پایان در مورد انتخاب وزیر بهداشت هم، گفت‌: بر اساس قانون ما سه ماه وقت داریم و هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم. انتخاب وزیر بهداشت هم بستگی به عملکرد آقای نمکی سرپرست فعلی این وزارتخانه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    25 1
    تو که راست میگی
  • ناشناس آذری IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    23 1
    دیوار حاشا و انکار بلنده .... خخخخخ
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    13 0
    یه طوری گفته هیچکس در دولت برنامه ندارد که انگار گذشتۀ پر برنامه ای داشتند و حالا خسته شدند. دولت روحانی فقط برای رانت خواران ، قاچاقچیان و فاسدان برنامه داشت . و با این کار بطور واقعی دست دولت احمدی نژاد را از پشت بست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس