اگر قصد دارید با اعضای خانواده‌ یا دوستانتان به یکی از شهرهای ایران سفر کنید و می‌خواهید برای اجاره  ویلا شمال، اقامتگاه و بوم‌گردی اقدام کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که به جاباما مراجعه و ویلای مورد نظر را با قیمت مناسب به صورت اینترنتی رزرو کنید.

کافیست به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما مراجعه و با انتخاب اقامتگاه، بوم‌گردی و یا ویلای مورد نظرتان در شهرهای شمالی کشور و همچنین شیراز، اصفهان، یزد، مشهد، زنجان، کاشان، تهران و.... برای رزرو اقدام اقامتگاه و بوم‌گردی کنید.

با این سامانه شما همچنین می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویلا، اقامتگاه یا بوم‌گردی مورد نظر را بیابید.  جاباما این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که قبل از سفر و با بررسی کامل موقعیت جغرافیایی اقامتگاه و بوم‌گردی برای رزرو آن اقدام کنید و هزینه آن را هم با کارت بانکی پرداخت کنید.

شما همچنین می‌توانید با کمک جاباما در مورد قیمت اقامتگاه یا بوم‌گردی که قصد اجاره آن را دارید تحقیق و بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر قصد یافتن بهترین ویلا اجاره ای شمال یا رزرو اقامتگاه و بوم‌گردی در هر شهری را دارید قیمت اقامتگاه‌های مختلف در یک شهر خاص را با هم مقایسه کنید و در صورت تمایل، برای رزرو و پرداخت هزینه، اقدام کنید.

از مزایای دیگر رزرو اقامتگاه و بوم‌گردی با جاباما این است که اگر در هر مرحله از رزرو یا اقامت با مشکلی مواجه شوید، مرکز تماس جاباما به صورت 24 ساعته، حتی در روزهای تعطیل برای رفع مشکل شما، آماده پاسخگویی است. شما حتی می‌توانید در صورت لغو سفر، مبلغ پرداخت شده بابت رزرو را استرداد کنید.

پس اگر قصد دارید شب یلدای امسال را در حافظیه، سی و سه پل و آثار باستانی یزد و یا هر شهر دیگری باشید تا وقت هست به جاباما مراجعه کنید و برای رزرو اقامتگاه و بوم‌گردی اقدام کنید. همچنین ویلا شمال اجاره یا رزرو اقامتگاه و بوم‌گردی کمتر از 3 دقیقه از شما زمان می‌گیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس