جشنواره عمار

درحالی که نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار به روزهای پایانی‌اش نزدیک شده اما هنوز مسئولان وزارت ارشاد و سازمان سینمایی در آن حاضر نشده‌اند!

به گزارش مشرق، جشنواره عمار نهمین روز از نهمین دوره خود را نیز پشت سر گذاشت اما در کمال تعجب، طی این ۹ روز حتی یکی از مسئولان وزارت ارشاد در این جشنواره حاضر نشد. البته کم‌توجهی مسئولان وزارت ارشاد به جشنواره‌های ارزشی و انقلابی، بی‌سابقه نیست، همچنان‌که حدود یک ماه قبل نیز هیچیک از این مسئولان در مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر مقاومت شرکت نکرده بودند! درباره جشنواره عمار نیز این اتفاق در حال وقوع است.

بیشتر بخوانید:

صفر تا صد سازمان مجاهدین خلق در جشنواره عمار

مسئولانی که معمولاً پای ثابت جشنواره‌های خنثی از بودجه بیت‌المال هستند، این بار حتی برای دقایقی نیز وقتشان را صرف بازدید از جشنواره مردمی فیلم عمار نکردند. شاید هم به دلیل آنکه این جشنواره با عنوان «مردمی» برگزار می‌شود، دچار این تصور هستند که مسئولان نباید پای خود را در آن بگذارند!

این درحالی است که جشنواره عمار، بخشی از وظایف بر زمین مانده وزارت ارشاد و سازمان سینمایی را به عهده گرفته است. وظایف مهمی چون توسعه سینما در شهرستان‌ها، روستاها و مناطق محروم، دادن فرصت برای خودنمایی و شکوفایی استعدادهای جوان، تولید و حمایت از سینمای انقلاب و مقاومت و… ازجمله کارکردهای جشنواره عمار است. با این حال جای تعجب و تأسف است که مسئولان دولتی نسبت به این رویداد فرهنگی بی‌توجه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس