غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

یک نماینده حامی دولت گفت طرح سلامت، گورستان به جا مانده دولت روحانی است و وزیر مستعفی باید در این باره پاسخگو باشد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

جعفرزاده ایمن‌آبادی نایب‌رئیس فراکسیون در گفت‌وگو با نامه‌نیوز درباره علت خروج برخی چهره‌ها از دولت گفت: قبول ندارم که دولت دارد بی ژنرال می‌شود. اگر احزاب قوی داشتیم این‌طور نمی‌شد که کسانی وسط راه ببرند. آقای ربیعی استیضاح شد ولی بقیه خیر، همین الان چند نفر دیگر هم از اعضای کابینه می‌گویند ما استعفا دادیم، این استعفا را قبول کنند تا ما برویم.


وی افزود: آقای شهیدی رئیس بنیاد شهید هفته گذشته در مجلس حاضر شد و گفت «من استعفا دادم، استعفایم را قبول کنند، می‌روم.» این حرف یعنی آنکه برخی فقط در دوران خوش‌خوشان هستند. امروز دولت در وضعیت سخت اقتصادی به سر می‌برد. باید همه پای کار این دولت بایستند. اینکه کم بیاورند و فرار کنند، کار درستی نیست. چنین کسانی مرد دوران سخت نیستند.

بیشتر بخوانید:

دولت طرح تحول سلامت را با قوت تا پایان راه ادامه می‌دهد


وی افزود: معنی ندارد که آقای قاضی‌زاده هاشمی بازنشسته‌ها را بهانه می‌کند، استعفا می‌دهد و می‌رود. گورستان به جا مانده از دولت آقای روحانی طرح تحول سلامت است چون نه مصوبه مجلس را دارد و نه در هیئت وزیران


وی ادامه داد: من دوست ندارم حالا که آقای قاضی‌زاده هاشمی رفت به او حمله کنیم، ای‌کاش می‌بود و درباره تحمیل این همه هزینه به دولت پاسخ می‌داد. الان گذاشتن و رفتن و قهرمان‌بازی که هنر نیست اما آقای روحانی تا آخر می‌ایستد و مقاومت می‌کند.


نماینده رشت گفت: برخی مثل ظریف می‌مانند و برخی نیز مثل آقای قاضی‌زاده هاشمی کم می‌آورند و حتی نمی‌ایستند تا خراب کرده خودشان را درست کنند. وقتی وضعیت بیمارستان‌ها را در یک سال گذشته بررسی می‌کنیم، می‌بینیم چقدر وضعیت آنها افتضاح شده است.


وی با بیان اینکه این نقد به سازمان برنامه و بودجه نیز وارد است، افزود: ده‌ها بار به این سازمان گفتیم که تخصیص منابع را کنترل کند. در مجلس نهم من و آقای نادران نسبت به طرح تحول سلامت هشدار دادیم که این چاه ویل است، تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نگیرید اما متأسفانه مجلس نقش خود را درست ایفا نکرد و کیسه کیسه به طرح سلامت پول داد.


جعفرزاده تاکید کرد: آقای قاضی‌زاده هاشمی هنرمندانه در قالب سناریوی احقاق حقوق بازنشستگان گذاشت و رفت و خود را مظلوم نشان داد. او باید پاسخ دهد که چرا این بدهکاری سنگین را روی دست ملت گذاشت. واقعاً الان امیدوارم آقای نمکی سرپرست وزارت بهداشت بتواند طرح سلامت را اصلاح و آن را به ریل بازگرداند. کسی مخالف خدمات‌درمانی رایگان به مردم نیست اما در قالب این طرح خدماتی به مردم نرسید.


وی افزود: در همه دنیا تفاوت حقوق پزشک و پرستار ۳/۵ برابر است اما در ایران بیش از ۳۰ برابر است. این همه پرستار ناراضی اعتراض کردند یک مرتبه آقای قاضی‌زاده صحبت‌های اینها را نشنید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    19 1
    طرح تحول سلامت فقط برای پزشکان عمومی شغل درست میکنه با حقوقهای گزاف و دست مردم را هم در انتخاب پزشک مورد شناخت و علاقه خود میبنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس