کد خبر 926632
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
ایران و یمن

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با اینکه در روسیه همراه با تیم ملی بودم اما نبودنم در جام جهانی ضربه سختی برای من بود.

به گزارش مشرق، اشکان دژاگه درباره بازی امشب تیم ملی مقابل یمن گفت: ما اگر ۵ گل زدیم می‌گویند چرا ۵ گل زدید و اگر ۲ گل می‌زدیم می‌گفتند چرا ۵ گل نزدید! ما بازی خوبی انجام دادیم و مهم زدن ۵ گل نیست بلکه این در ذهن ما بود که بتوانیم بازی را کنترل کنیم. بعد از گل اول بازی را کنترل کردیم و سعی کردیم بازی خوبی انجام دهیم و توانستیم گل‌های بعد را بزنیم. الان ۵ روز تا بازی با ویتنام وقت داریم و آن بازی هم سخت خواهد بود.

 

وی درباره اینکه برای این بازی خودش انگیزه‌های خاصی داشته، ادامه داد: همه می‌دانند که در این یکی دو سال اخیر مصدوم بودم و سختی زیاد کشیدم حتی با اینکه با تیم بودم اما به جام جهانی نرسیدم و این ضربه بدی برای من بود اما الان بدون مصدومیت هستم و این از هر چیزی مهم‌تر است. سعی می‌کنم در زمین مثل همیشه به تیم کمک کنم و خدا را شکر در اولین بازی به تیم ملی کمک کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

دژاگه در خصوص اینکه تیم ملی در جام جهانی دفاعی بازی می‌کرد اما الان تغییر روش داده، اظهار داشت: سیستم بازی ما طوری است که مهم است گل نخوریم. همه با هم دفاع و حمله می‌کنیم اما در جام جهانی بازی مقابل اسپانیا و پرتغال سخت‌تر است اما همان جا هم بازی‌های خوبی انجام دادیم و این را سعی می‌کنیم ادامه دهیم و امروز هم توانستیم این کار را انجام دهیم و امیدوارم این مساله را ادامه دهیم.

 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    0 0
    انصافا بجای ازمون باید دژاگه باز میکرد در جام جهانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس