کد خبر 926612
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
یان کوچیان

سرمربی اسلواک یمن عقیده دارد این تیم باید در شروع مسابقه از فرصتهایش مقابل ایران استفاده می‌کرد.

به گزارش مشرق، جان کوچیان سرمربی تیم ملی فوتبال یمن بعد از شکست سنگین مقابل ایران در نشست خبری حرف‌هایش را با تمجید از ایران آغاز کرد و گفت: وقتی گل اول را دریافت کردیم به مشکل برخوردیم ولی قبل از آن وقتی بازی صفر صفر بود موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم اما در ادامه راه تیم ملی فوتبال ایران بازی خوبی انجام داد و موفق شد تا با استفاده از قدرت فیزیکی و بالای بازیکنانش به موفقیت برسد.


سرمربی تیم ملی فوتبال یمن تاکید کرد: ما می‌توانستیم بعد از گل خیلی راحت سیستم بازی را تغییر بدهیم اما این کار را نکردیم. ما نیرویی نداشتیم که خواهیم به راحتی تغییر سیستم بدهیم و باد اعتراف کنم تیم ملی فوتبال ایران خیلی خوب بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

خط و نشان ایران برای آسیا با گلباران یمن / قاطع‌ترین نتیجه جام ملت‌ها رقم خورد +عکس و فیلم

 

کی‌روش: ویتنام خیلی خطرناک است

کوچیان در خصوص اینکه تیمش مقابل ایران ۵ گل خورد و آیا برای بازی بعد تغییر سیستم می‌دهد یا خیر گفت: ما خوب بازی نکردیم و باید خیلی بهتر از این بازی می‌کردیم. اشتباهات ما باید به حداقل برسد و قطعاً شرایط خودمان را در بازی‌های بعدی مقابل عراق و ویتنام بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران شرایط خیلی خوبی در بازی امشب داشت و می‌توانست با استفاده از قدرت بالای دفاعی اش خوب بازی کند. ما در عرض ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ضربه خوردیم و تیم ا به هم ریخت. این برای یمن و تیم ما بد بود ولی نباید فراموش کنیم این بازی یک دیدار سخت برای ما بود. البته می‌دانیم مشکل تیممان کجاست و باید این مشکلات را برطرف کنیم. بازیکنان ایران شرایط فیزیکی مناسبی دارند که در حد استاندارد است و این موضوع خیلی به این تیم کمک کرد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ایران در لیگ حرفه ای ایران هستند و برخی از آنها هم در قطر بازی می‌کنند و به ههیمن دلیل شرایط خوبی از نظر بدنی دارند ولی ما لیگ پویایی نداشتیم و تیم را در عرض ۲ ماه به اینجا رساندیم. تیم ما در ۳۰ دقیقه ابتدایی خوب بود ولی به خاطر مشکل بدنی در ادامه راه به مشکل خورد.

سرمربی تیم ملی یمن تصریح کرد: ما زمان خیلی کوتاهی برای آماده سازی داشتیم چون لیگ مناسبی نداریم و برای بهتر شدن شرایط نیاز به یک زمان طولانی داریم. من معتقدم می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    8 16
    انصافا بهترین زمان و مکان برای قهرمانی ایران در جام ملت ها هست استرالیا و کره جنوبی ضعیفتر از انتظار ظاهر شدن ما همیشه در یک هشتم نهایی می خوردیم به کره جنوبی اینبار فقط دو بازی بزرگ داریم برای قهرمانی یکی با ژاپن یا عربستان در نیمه نهایی یکی هم فینال بقیه بازیها مثل لبنان ازبکستان عراق ویتنام رو اگر ایران خودش باشه راحت می بره شاید تا 40 سال دیگه این فرصت طلایی رو از دست بدیم....
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      8 10
      مزخرف نگو.نمیخواد با این حرف های مسخره و کینه توزانه ارزش کار تیم ملی رو پایین بیاری
  • پری مجرد48ساله IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    1 10
    شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش
  • حسینی IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    6 7
    ای ول.خیلی هنر کردید.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    8 8
    به شریعتمداری تسلیت بگید
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      0 0
      براچی ؟ برابرجام ؟
  • حسین ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    3 1
    با سلام.یمن و بردن این همه ذوق نداره یک زمانی بود ما به این جور تیمها 17تا گل میزدیم.خودمونو با این بردها قول نزنیم.تو مراحل بعدی مقابل تیم های قوی بازی کنیم مشخص میشه.آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران
  • ابوالفضل IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 12
    برانکو دیدی کیروش از تو و اون مربی کروات بزرکتره
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    8 0
    درود بر مردم ستمديده يمن
  • عباس IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    9 2
    والله وقتی شرایط ملت وکشور یمن رو میبینیم بازم دم فوتبالیستا ودولت یمن گرم که خودشونو به جام ملتها رسوندن.این موضوع مهمترین نکته میباشد.فقط حضور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس