قوه قضاییه نمایه

اولین پیام برخورد موثر قوه قضاییه با عوامل ارتکاب جرم در فیلم کتک زدن دختر بی‌دفاع در سیرجان، خطاب به معاندان است.

به گزارش مشر ق، فریادهای دختر بوضوح در فیلم شنیده می‌شود. پسر جوان بی توجه به فریادهای دختر با لگد ضربه‌های هولناکی به او میزند:

داد نزن! داد بزنی بیشتر میزنم. داد بزنی محکم‌تر میزنم.


‌اندام نحیف دخترک زیر دست و پای پسر جوان افتاده است و هر بار ضربه‌ای به آن وارد می‌شود که تحملش حتی برای یک مرد هم بسیار دشوار است:


‎- تا شب همینجا نگه میدارمت وُ میزنم.

‎ترس تا اعماق وجود دختر رخنه کرده است. دخترک التماس می‌کند. در میان التماس‌هایش نام پسر را می‌برد و معلوم می‌شود که همدیگر را می‌شناسند. ابتدای فیلم هم نشان از رابطه دوستی آن‌ها دارد؛ اما ناگهان ورق برمیگردد و ضربه‌های وحشیانه پسر، دخترک را متوجه شرایط ترسناکی که در آن قرار گرفته می‌کند. پسرک در لابه لای حرف‌هایش چیزهایی درباره توهین دخترک به فردی دیگر می‌گوید و همچنان لگدهایی است که بر سر و صورت دختر فرود می‌آید.

در همین زمینه:

فیلم / بازداشت ضاربان دختر نوجوان در سیرجان

عامل آزار و اذیت دختر جوان بازداشت است

کسی که مشغول فیلمبرداری از صحنه این اقدام جنایتکارانه است، با دقت تمام سوژه را پیگیری می‌کند و این نشان می‌دهد که همه چیز برای یک سوژه سازی جدید از پیش تعیین شده است.

فیلم بسرعت در فضای مجازی منتشر می‌شود و در اندک زمانی با ارسال آن به شبکه‌های معاند، دستاویزی می‌شود برای تبلیغات گسترده معاندان انقلاب اسلامی بمنظور ناامن جلوه دادن فضای ایران عزیز. اما این خیال باطلی است؛ چرا که اینجا چشمان بیداری هستند که فرشته عدالت را یاری می‌کنند تا تلخی ظلم پایدار نماند.

‎ رصد فضای مجازی

کمیته رصد فضای مجازی، اقدامی عالی در سیرجان است که با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان شکل گرفته است.

فضای مجازی امروز جولانگاه مجرمانی است که برای قدرت‌نمایی و برای زهرچشم گرفتن از دیگران، جرایم خود را آشکار می‌کنند و آگاهانه یا ناآگاهانه، امنیت فضای اجتماعی کشور را در داخل و بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی در معرض خدشه قرار می‌دهند.

محسن نیک‌ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان می‌گوید: "ما در این کمیته از همکاری برخی عزیزان که بنوعی با موضوع امنیت حوزه سیرجان مرتبط هستند، استفاده می‌کنیم و البته بیش از همه باید از همراهی رئیس کل دادگستری استان کرمان، آقای دکتر موحد قدردانی می‌کنم. "

‎ فرشته عدالت سر می‌رسد

بلافاصله پس از بارگذاری این فیلم تکان دهنده در اینستاگرامِ عامل جرم، کمیته رصد دادستانی آن را رصد کرده و موضوع را فوراً به اطلاع دادستان می‌رساند. با آگاهی دادستان از موضوع، در اندک زمانی دستور پیگیری و اقدام صادر می‌شود.

محسن نیک‌ورز می‌گوید: "هنوز دو ساعت از بارگذاری فیلم نگذشته بود که متهمِ اصلی همراه با فردی که اقدام به تصویربرداری کرده بود، در مخفیگاهشان دستگیر شدند. متهم را وقتی به دادستانی هدایت کردند، هنوز باورش نمی‌شد که رصد فیلمی که او در فضای مجازی منتشر کرده و شناسایی دقیق وی و موقعیتش و همچنین دستگیری‌اش، تنها ظرف دوساعت با همکاری نزدیک عوامل انتظامی انجام شده باشد. "

برخورد با جرم در جامعه زمانی زیباتر و شیرین‌تر می‌شود که فرشته عدالت بلافاصله سر برسد و مچ فردی را که مرتکب جرم شده، بگیرد؛ بطوریکه حتی برای فرد مجرم هم قابل باور نباشد و او را شوکه کند.

دادستان سیرجان اضافه می‌کند: "متهم را که آوردند، آنقدر شوک زده بود که اول منکر عمل مجرمانه شد؛ اما وقتی فیلم را نشانش دادیم و وقتی ادله دیجیتالی جرم را که ازمحل مخفیگاه او یافته بودیم، پیش روی او گذاشتیم، بلافاصله اعتراف کرد. "

‎ دستگاه قضا برای اجرای عدالت منتظر کسی نمی‌ماند

نحوه ورود قوه قضائیه به ماجرای انتشار فیلم کتک زدن دختر بی‌دفاع در سیرجان و فوریتِ قرار گرفتن برخورد با این عمل مجرمانه در دستور کار مرجع قضائی، نشان داد دستگاه قضا برای اجرای عدالت منتظر کسی نمی‌ماند. این اقدام دادستانی سیرجان، بدون وجود شاکی خصوصی صورت گرفت؛ یعنی بدون آنکه دخترِ بزه‌دیده یا اولیا او علیه متهم طرح شکایت کرده باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان می‌گوید: "ما حتی منتظر گزارش رسمی موضوع هم نماندیم و برخورد با این رخداد مجرمانه را بلافاصله پس از بارگذاری این فیلم آغاز کردیم. "

‎ پشیمانی سودی ندارد

پسر ناجوانمردی که دختری بی‌دفاع را در پوشش رابطه دوستی به خانه‌باغی در سیرجان کشانده و آنجا به بهانه توهین دختر به فردی دیگر، وی را بطرز هولناکی کتک میزند و با تهدیدهای خود فریادهای التماس آمیز دختر را با مشت و لگدهای محکم‌تر پاسخ می‌دهد، ظرف چند ساعت جلوی میز دادستان می‌ایستد و درحالیکه دست‌هایش در دستبند عدالت فرو رفته، سر به زیر می‌اندازد و ابراز پشیمانی می‌کند.

اما ابراز پشیمانی پس از آنهمه وحشیگری، پس از تهیه فیلم با نیت قبلی، پس از انتشار فیلم در فضای مجازی و جریحه‌دار کردن وجدان بینندگان، پس از انتشار فیلم در رسانه‌های معاند و استفاده از آن برای ناامن جلوه دادن فضای اجتماعی ایران و دلسرد کردن مردم از موهبت امنیت آیا سودی دارد؟

پیام دستگاه قضائی به معاندان

اولین پیام برخورد مؤثر قوه قضائیه با عوامل ارتکاب جرم در فیلم کتک زدن دختر بی‌دفاع در سیرجان، خطاب به معاندان است؛ آن‌ها که با انتشار چنین فیلم‌هایی توسط عده‌ای مجرم، از بدست آوردن مستمسکی برای حمله به جامعه ایران سر ذوق می‌آیند. پیام قوه قضائیه به ایشان این است که تا ما هستیم، اجازه ظلم کردن به مظلوم بوسیله کسانی که احساس قدرت می‌کنند را نمی‌دهیم. مردم ایران به امنیتی که در پناه تلاش شبانه‌روزی فرزندانشان در مراجع امنیتی، انتظامی و البته مراجع قضائی دارند، افتخار می‌کنند و عده‌ای خودفروخته در آن‌سوی مرزها نمی‌توانند با نمایش این صحنه‌ها از آن‌ها علیه ملت ایران بهره‌برداری کنند. جرم و جنایت در همه جوامع هست؛ مهم اراده برخورد با مجرمان و دفاع از بزه‌دیدگان است که اقدام دستگاه قضا در برخورد با حادثه سیرجان بخوبی چنین موضوعی را نشان داد.

چشمان بیدار مراقبند

برخورد با عاملان فیلم کتک زدن دختر بی‌دفاع در سیرجان، پیام واضحی به افراد مستعد جرم دارد: اینجا همیشه چشمانی بیدار هستند که اوضاع را زیر نظر دارند و هنگامی که ظلمی آشکار بوقوع بپیوندد، در اولین فرصت، ظالم را به محکمه میکشند تا طعم عدالت را به او بچشانند.

محسن نیک‌ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان می‌گوید: "دستگاه قضائی کاملاً مراقب اوضاع هست. این را همه کسانی که انگیزه و زمینه جرم دارند، بخوبی بدانند. بدانند که ما لحظه‌ای از آن‌ها غافل نیستیم و بدانند که ابراز پشیمانی از ارتکاب جرایمی اینچنین علیه شهروندان ایران اسلامی، از بار مسئولیت و کیفر ایشان نمی‌کاهد. "

دادگاه متهم در اولین فرصت برگزار می‌شود

مجتبی قدیمی، معاونت دادستان سیرجان و قاضی ویژه جرایم سایبری درباره پرونده قضائی این رخداد می‌گوید: تحقیقات درباره این پرونده هنوز کامل نشده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است. پس ازکامل شدن تحقیقات، کیفرخواست تنظیم می‌شود و تلاش ما این است که در اسرع وقت دادگاه برگزار شود.

وی اضافه کرد: این پرونده از جنبه عمومی جرم به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضائی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 117
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 34
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    ببخشید ولی ان دختر هم اکنون در بازداشت است. در ضمن , یعنی بازداشت ضارب کار مهمی بوده که انجام گرفته ؟ واقعا انتظار داشتید که مثلا اقدامی صورت نگیرد ؟ یا واقعا استانداردهای عدالت اینقدر پایین امده ؟ خنده داره این انشایی که در وصف این حرکت عظیم !!! قوه قضاییه نوشته اید.
    • مش غلام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
      66 19
      چرا امثال تو اینقدر تفاخر دارن که نسبت به هر چیزی باید یه ایراد بگیرن؟ واقعا شناخت نوع تربیت امثال تو برای من یه دغدغه شده. متاسفانه مثل تو کم نیستن که از صبح تا به شب فقط ایراد می گیرن.
    • DE ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
      50 7
      همیشه نق بزنید
    • US ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
      47 7
      باید چیکار میکردن ک شما راضی بشی
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
      11 4
      اگر اینطوری باشه بی شک باید دید بر این عدالت و ادعای عدالت!
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
      36 3
      اون دختر که بازداشته هم دستش بوده مضروب نبست.
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
      31 4
      ملا حظه کنید رای دهی منافقان از آلبانی که صدها دستگاه کامپیوتر خریدند برعلیه نظام شروع شده است . اما خود انها مشروعیت ندارد جه برسد مثبت منفی انها
    • سید IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      31 2
      ظاهراً تو بیشتر از ضارب آشفته و ناراحتی که حتی یک ابراز خوشحالی کوچک هم از دستگیریش نداری!!!!!
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      7 1
      بله بدون شاکی دوساعته بیان سراغش رو چند جای دنیا سراغ داری؟ ما هم شاید همیشه اینقدر موفق نباشیم اما این موردی که خوب عمل شده رو باید تحسین کرد.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    این اقدام خیلی خوبه اما همیشه نباید با معلول مبارزه کرد گاهی هم باید با علت مبارزه کرد باید استفاده از اینستا گرام رو برای کمتر از 20 ساله ها ممنوع کنند رسما ترویچ انواع فحشا و فساد رو میکنه نمی شود با همه اینها برخورد کرد باید ببندنش
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
      17 0
      قاطعانه برخورد شود
  • ا IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    83 2
    با دیدن فیلم خیلی ناراحت شدم ولی الان دلم خنک شد.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    80 2
    IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ 10 0 به جای حذف صفر باید مسئولان مفت خور و بی لیاقت رو از بدنه ی دولت حذف کرد IR ۰۲:۱۷
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
      8 10
      متوجه ای چه نوشته ای و چه ربطی به موضوع دارد. بقول معروف داداچ داری اشتباه میزنی.
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    118 5
    خدا رو شکر که آن پسر گرگ صفت به چنگ قانون افتاد و انشالله قانون سزای وحشی بازیهایش را خواهد داد.قوه قضائیه سپاس.
  • علی IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    32 6
    این قضیه زهر چشم گرفتن نیست و ناامن کردنم نیست دختر کم سن تو سیرجان چه غلطی می کرد؟ واسه چی رفته بود اونجا؟ ای کاش یه کاری کنن دخترا تو همون سن ازدواج کنن دیگه از این غلطا نکنن. واقعا متاسفم
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      4 2
      اصلا فرض کن خلخالی رو از پای زن یهودی کنده باشن!
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      13 2
      فکر بد نکن همه که مثل ناموس شما نیستند
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    55 0
    فیلم رو در دبیرستان های دخترونه نشون بدید تا بخاطر یک پسر هر غلطی نکنن بعضی از دختر دبیرستانی ها بخاطر پسرها همه کار میکنن متاسفانه
    • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      5 0
      باهات موافقم . بچه های ماها باید یاد بگیرن این کارها عاقبت نداره.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    12 0
    اون پسری رو صدا میزنه دوستش بوده _محمد_فکر کنم در اصل اون فریبش داده و بدام این یکی_امیر_ انداختش .
  • رضا IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    31 2
    سلام بنده به عنوان یک ایرانی با دیدن این کلیپ افسوس خوردم که چه وقیحانه اقدام به آزار دختر تنها و بی پناه را می‌کنند ولی با خواندن این خبر احساس غرور میکنم و به خود میبالم که خانواده در امنیت کامل زندگی می‌کنند و این امنیت را مدیون نیروی انتظامی کشورم هستم دست مریزاد خدا قوت
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    21 1
    این فرشته عدالت اگه نمرده بره اینستاگرام ویقه این دخترها رو بگیره توفضای عمومی دارید چه غلطی میکنید؟؟
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      5 2
      من نمیدونم شما ها ازکدوم سیاره اومدید،کورید،توایران نیستید،یاازعمداین حرفا رومیزنید؟مگه چندماه پیش قوه قضاییه اون رقاصه اینستاگرامی رو نگرفت که همین شماها با اربابانتون-من وتو وبی بی سی-جنجال راه انداختیدکه ای داد ازنقض حقوق بشر وآزادی عقل واندیشه وعمل!ای وای چرا یک دختربدبختوگرفتند!ای داد ایران میخواداینستا روببنده.
  • اکبر NL ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    12 9
    خواب بود فرشته عدالت وقتی این پسر این جوری تو جامعه ما تربیت شد حالا یه بچه 20 سالرو گرفتن دیگه اوج بدبختی فرهنگ جامعه ماست اینقدر به فرشته عدالت افتخار نکنید ."فرشته عدالت سر می‌رسد " بخدا گریه داره
  • ایرانی IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    5 7
    باید پسره را بزارن دختر همون طوربزنه
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      3 3
      با ته کفش بزنه هرچند قدرت زیادی هم نداره .
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      0 12
      خفه شو
  • محمد IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    21 0
    دم پلیس گرم واقعا این پسر که ابروی تمام مردها رو برده باید با قاطعیت تمام باهاش برخورد کنن. دم نیروی انتظامی گرم. خدا قوت
  • ناشناس IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    16 2
    ادم ربایی و شکنجه ی یک ناموس جرم کمی نیست. باید پسره رو در ملا عام اعدام کنن
  • ایرانی RO ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    16 0
    فیلم رو که دیدم یک سوال برایم پیش آمد که دختر پانزده ساله چگونه از تهران تک و تنها رفته سیرجان؟
    • روحاله پولادوند IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
      0 0
      افرین به پلیس سایبری دس مریزادسربازان گمنام همه جاهستندشکرخدامن خالصانه التماس میکنم باچنین افرادی به شدت برخوردکنن تادیگه ازاعتما دختری اینچنین مظلومانه سواستفاده نکنندبخدابایداعدامش کنند
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    10 0
    دستتان درد نکند
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    9 1
    سه ماه هست شکایت کردم شخصی 6 ماه اجاره نداده و موعد قراردادش تمام شده حاضر به تخله هم نیست قولنامه رسمی با 4 شاهد و دست نوشته خودشو دارم ولی عدم استماع خورده شکایتم و نمیدونم فریادمو به کجا برسونم امیدوارم مشرق تاید کند تا بلکه مقامی قضایی ببینه و کمکی بهم بکنه
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      12 0
      به فرشته عدالت ! منهم 5 سال پرونده ام آنجا ماند كسي رسيدگي نكرد و جرمي هم ابلاغ نكردند ديگر رهايش كردم حالا يك عده پادوي بازار هياهو راه انداخته اند فرشته عدالت فرشته عدالت نخواستيم همان ديو بهتر است احتمالا اين دختر هم از قشر خر پولهاي جامعه است اين كار براي آرامش مرفهين شده اگر آنها اعتنايي كنند بهتر است اين باتري قضاييه را منحل كنند
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      3 0
      چون اونی که باید رسیدگی کنه تو ساعت اداری تو اینستاگرام داره عکس لایک میکنه !!!مثل معاون....شهری که هستم!
  • علی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    9 1
    کار کثیف این پسر وجدان مردم ایران را جریحه دار کرد اما قلب مردم سیرجان را شکسته شهر بزرگ مردانی چون شهید علیمراد شول حسین نادری حسن مکی آبادی و....که با یک قبضه آرپی جی از خاکریز عبور میکرد و به طرف تانکهای عراقی یورش میبرد و از ناموس ایرانی دفاع میکرد اما مشکل اصلی سیرجان وجود مهاجرین زیاد در این شهر 300هزار نفری است مسئولین محترم باید جواب بدهند چرا دراین شهرستان نسبتا کوچک 50هزار افغانی زندگی میکنند؟ ووووو
    • رضا IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      4 2
      چه ربطی به افغانی دارد ؟
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    10 5
    ای وای چه گزارش دلسوزانه ای ,کباب شدیم!!! این فرشته عدالت نباید به این وضعیت دخترای اینستاگرامی رسیدگی کنه!؟
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    5 0
    انشاالله که همه دادستان هاودر راس همه دادستان کل کشور منتظر تشریفات و... نمانده وسریعا درمقام مدعی العموم بامصادیق جرم درهر زمینه ای که مشهود وقابل رسیدگی ورصد است ورود نمایند.
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    8 0
    دوست دختر پسره رو بازداشت کنن تمام آتیش ها از طرف اونه مشخصه پسر رو تحریک کرده باید نوع رابطشون‌مشخص بشه.
  • علی IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    4 1
    قاضی محترم باید حکم به زدن شلاق این دو مجرم در ملاعام و گرداندن این دو نفر در ملاعام و انتشار فیلم ان در فضای مجازی دهد تا این دو حرام لقمه ادب شوند
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    3 1
    به خون شهدا قسم این یارو رو اعدامش کنید تا دل همه خنک شه. این اگه اعدام نشه هم مردم باید هر جا دیدنش آنقدر کتکش بزنن تا مثل سگ واق واق کنه و سقط شه،
    • NL ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      43 4
      مودب باش. پدر ومادرش رو چرا فحش میدی؟
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    11 1
    دختره با یه پسر نامحرم تو یه خونه چیکار میکرد؟؟؟
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      10 0
      باید پرسید الان در فصل امتحانات و مدرسه اون دخترتوی باغ و خونه ی متروکه چکار داشته؟؟ نکنه مدرسشون اونجا بوده .
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    4 14
    حالا یه عده که خودشون مریضن بگن کرم از خود درخته
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      12 1
      اگرکِرم نداشت از تهران به سیرجان سفر نمی کرد
  • ایرانی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    2 1
    وقتیکه فیلم را دیدم دلم میخواست همون لحظه اونجا میشدم واون مردک وحشی را همانند یک حیوان سر میبریدم شاید این نظربنده خوب نباشد اما اینکار اون وحشی قلبم را بدرد اورده قانون اگر قانون درستی باشه هرچه سریعتر باید این سگ پست را بطناب دار اویزانش کند تا عبرت دیگر وحشیها شود
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    11 1
    واقعا دختری که از تهران به دعوت پسر می رود سیرجان خانواده دار است؟ عزیزم. دنبال محکوم کردن یکطرفه نباشید. حتما مسائلی بین بوی فرند و گرل فرند بوده که کار به اینجا کشیده است.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    2 0
    چنین نا انسانهایی بوئی از انسانیت نبردن حیف زمین که چنین نا انسانهایی پا رویش بگذارند.عدالت رو نشونش بدین که درسی بشه برای دیگر ظالمها
  • آرمان IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    9 0
    اول مقصر دختر هست که پاشده رفته سیرجان...ادم تو این دوره زمونه به دوتا چشماش اعتماد نداره ... بعد این تنهایی پاشده رفته تو شهر غریب با یه پسر غریبه تو یه خونه باغ...بعد هم اون پسر بی غیرت کارش واقعا وحشتناک بود...باید مجازات سنگینی برای پسر داده بشه تا عمر داره هم برا خودش هم برا اطرافیانش درس عبرتی بشه
  • سامان IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    2 0
    ایول واقعا ایول امنیت همینه .....واقعا دلم خنک شد پسر شیطان صفت را گرفتن کسی نیست بهش بگه واقعا جرات داری هم نوع خود دعوا میکردی .... با دختر چیکار داری ..... حیف حیف حیف اینجور آدم دست من نمی افته حیف .....
  • بهزاد IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    2 0
    با سلام اگر واقعا این فضای مجازی نبود. معلوم نبود سرنوشت این دختر بیجاره که به ... اعتماد کرده چه می شد. برخورد قاطع می تواند محرمان را سر جایشان بنشاند. از سوی دیگر باید به دختران ساده دل گفت حیف نیست سرمایه یک خانواده بدون همکفری با خانواده که تنها حامیان آنها هستند بازیچه دست ناجوانمردان قرار گیرد. دختران عزیز ایران مراقب خودتون باشید. کاش از وضعیت آن دختر هم خبر دار می شدیم.
  • رضا IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    11 0
    عدم نظارت براینستاگرام باعث فسادشده.خیلی وضعیت خرابه
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    14 0
    تف بر همشان . آخر رعایت نکردن حریم شرعی همچنین مشکلاتی بوجود می اره
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    11 0
    خدا کنه که اینطور باشه. اگر این فیلم پخش نشده بود و در حالت معمول دختر به دادگاه میرفت این بال های قانون چند وقته مجرم و پیدا میکردن؟
  • س IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    6 0
    این پسر رو‌همرامادرو‌پدرش که تربیتش دادند مجازلت کنند خدا ازش نگذره پسری که دستش رو ضعیفه بلند میشه
  • US ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    1 1
    یعنی کار خیلی مهمی انجام شده ؟
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    9 0
    وزیر جوان ارتباطات باید پاسخگو باشد و مجازات های سنگین مالی و حبس باید سزای کار این نامردان باشد
  • علی IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    2 0
    در بیشتر مواقع مخالفم اعدامم اما این دو پسر حیوان حتما باید اعدام بشن زدن یه دختر بچه هیچ توجیحی نداره حتی اگه فحش داده باشه حتی اگه هرکاری کرده باشه
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    12 1
    میشه بگین اون دختر ۱۵ ساله چرا خودش بلند شده رفته تهران اونم تنها پیش غریبه
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      7 33
      رفته سیرجان
  • DE ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    4 0
    اگر با هر فسادی بموقع وسریع مقابله شود دیگه هر کس بخود اجازه هر کاری نمی دهد درود وخسته نباشید
  • 0 IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    10 1
    خدا راشکر بخاطر پخش شدن از شبکه های ماهواره ای قوه قضاییه سریع پیگیری کرد اگر ازان شبکه ها پخش نمی شد حتی شاکی هم میداشت ماهها طول میکشید تا پیگیری وبرخورد شود
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    7 0
    واقعا شرایط اینقدر افتضاح شده که یه دختر پانزده شانزده ساله به این راحتی گول بخوره پاشه از تهران بره سیرجان با پای خودش بیوفته زیر مشت و لگد؟دوربین مخفیه؟
  • GB ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    17 6
    حالا شما هدفتان خبر رسانی است یا چاپلوسی؟؟؟
  • محمد IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    5 0
    با سلام از قا طعیت و سرعت عمل نیروها انتظامی و دستگاه قضایی تشکر میشود واقعا صحنه دردناکی بود انتظار میرود ضارب نتیجه این جسارت و گستاخی و وحشیگری را ببیند
  • DE ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    10 0
    بی شرف قلدر عقده ای فقط زورش به یک دختربچه بی دفاع می رسد .ضمنا خانواده ها باید رفت و آمد بچه هایشان را بیشتر زیر نظر بگیرند و بدانند دختر و پسرشان، کجا میرود و با چه کسانی رفت و آمد دارد . چطور یک خانواده اجازه میدهد دختر 15 ساله اش از خانه غیبت کندبی آنکه بداند او کجاست ؟؟؟
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    3 0
    درود بر شرفتان که این نا انسانها را مجازات می کنید
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 0
    خدارو شکر که دستگیر شد این پسرباید به سازی اعمالش حتما حتما حتما مجازات شود
  • محمدرضا IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    2 1
    با این مطلب میخوای بگی خیلی مملکت امنه؟یه دختر بیاد سر خیابون بخواد تاکسی بگیره بیست تا ماشین مزاحمش میشن،کارمون به پاسگاه و کلانتری بیوفته یه جوری برخورد میکنن انگار ما مجرمیم اشتباه اومدیم،خونمو دزد زد میدونستم کیه به اسم شکایت کردم الان چهار ساله ،کسی نمیپرسه چجوری وسایل خونه را تهیه کردی
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    18 1
    دختره هم مقصر بود چرا رفت با اونا اونجا؟!!!!
  • ناشناس IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    14 0
    پسره و رفیقشو داغون کنید ایران ما نباید محل رفتارهای آزاد اراذل و اوباش باشد ما مردم این کشور چطوری باید بگیم تا صدامون را بشنوید و عمل کنید معتادان متجاهر و اراذل و اوباش را که اصلاح نمیشوند بکشید یا در اردوهای کار شبانه روزی ازشون بیگاری بکشید
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    11 2
    اره همه فهمیدن پسره گرگ صفت بوده اما دختره چی که به زودی مثل انگل جامعه رو به لجن میکشه
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    15 0
    حتی اگه دختر مقصر هم بود صحنه دردناکی رو براش رقم زده بودن اونن در کمال نامردی. ایرانی مسلمون دست رو زن بلند نمی کنه .دم دادستان گرم
  • محمد IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 0
    دمشون گرم که این بی شرف رو گرفتن . بچه های نیروی انتظامیم البته کارشونو بلدن و میدونن هر قصاص هم حقیه برای اون دختر:) دیگه خودشون میدونن چیکارش کنن. چه تحقیری بشه چه کتکی نوش جان کنه زیر پونین ها
  • . IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 0
    بنظرم باید همانطور که دختر مردمو زدن بزننشون.
  • میثم GB ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    6 1
    دلم درد اومد از فریادهای اون دختر....حیوان صفتی چقدر؟ذات که خبث و وحشی باشه....هیچ فریاد والتماس دردمندی کارگر نیست...اشد مجازات برای مزاحمین دختران سرزمینم را خواستارم
  • مجتبی IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    13 0
    ظلم روی زمین نمیماند چه آشکار شود چه پنهان شود این وعده خداست سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
  • یک جانباز IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    7 0
    ای کاش در برخورد با مفسدین اقتصادی و آقا زاده های رانت خوار مدعی العموم منتظر کسی نمی ماند و فوری اقدام میکرد تا ملت به این خفت خواری پیش زن و فرزندشان نمی افتادند و ضمنا جرم این وحشی های خود فروخته کمتر از اعدام نیست
  • US ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 0
    حتما حتما حکم صادره رو منتشر کنید تا همه بدونن. امیدوارم کمتر از دو سال حبس نباشه. مرتیکه نامرد
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 0
    بسیار اقدام پسندیده ای بود که یک انسان نمای عقب مونده رو دستگیر کردن واقعا احساسات همه ملت که دیدن این کلیپ رو جریحه دار کرده در همه جوامع هم از این حیوون صفت های بی همه چیز پیدا میشه و هیچ ارتباطی به حکومت و دولت و ... نداره پس الکی شلوغش نکنند بعضی از دوستان خسته نباشید و دست مریزاد واقعا
  • رادمان IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    1 4
    این اراجیف چیه سر هم کردی از هزار تا آدم ربائی و تجاوز سالی یکی شانسی میگیرن این چشمان تیز بین حکومت بوق.... تو کاسه ی داغتر از آشی شک ندارم خودت از همون هایی وگرنه من تو مردم هستم کسی از این چشمان تیز بین دل خوشی ندارد
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      2 64
      برو، برو قرصاتو بخور بگیر بخواب هر وقت از توهم بیرون اومدی بیا نظر بده. چی میزنی سنتی یا صنعتی
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    11 0
    به نظرمن چنین ادمهای بایدمحوشوند
  • حقیقت IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    3 0
    جنایتکاران بیرحم، امروزباکل قلبهای جریحه دارشده برروی زمین طرفندومجازاتشان بایددرحدوتعدادقلبهای جریحه دارباشدواگراین پلیدبه اشدمجازات نرسدمردانگی مرده است ومماشات باچنین موجوداتی خیانت به خداوانسانیت وعدالت هست منتظراقدام سریع وبدون ترحم علیه این جانی هستیم وگول خوردم واشتباه کردم وغلط کردم و حرفهای روشن فکرمابانه که دم ازدلیل وبرهان تراشی زدن میکنند،خشم خداوخلق راآرام نمیکندوبایدخانه ظلم اینچنینی، ازریشه کنده شودتاظالم جماعت معنی حضورعدالت درهمه جاراحس کنندوزجه های غریبی ومظلومی بابیرحمی قانون به ظالم، تسکین ودرمان وآرام میشود....
  • فرهنگی بازنشسته IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    5 0
    اقا ویا خانم محترمی که دستگاه قضایی را باز خواست میکنی که چرا اینستاگرام مسدود نشده همید امروز به نشریه افساد طلبان بنگر که از زبان تندگویان تیتر زده سازمان فیلترینک تاسیس کنید گویا اینها کورند واین فجایع را نمیبینند
  • رضا IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    1 0
    خدا روشکر وتقدیرتشکرازپلیس محترم فتا وقوه محترم قضاییه انشالله خبرهای خوشی ازاشد مجازات این جانی که عین گرگ به جون دخترمعصوم افتاده بودرا بشنویم
  • ناشناس IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    1 0
    خواهش میکنم با چنین افرادی برخورد سختی صورت گیرد واقعا دورازشان یک مسلمان بود
  • ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 0
    اعدام کنید بره پی کارش آشغالهای گرگ صفت رو ایناها می خوان تو جامعه بمانند که چکا رکنند یک جنایت دیگه؟؟!!
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    3 0
    سلام با دیدن فیلم بسیار ناراحت و متاثر شدم و مطمن بودم کمتر از یک روز دستگیر میشود و واقعا باید برخورد قاطع شود که همین دیوانه روانی تو خیابان حق قدم زدن رو هم نداشته باشد. با تشکر از دستگاه قضا
  • ناشناس IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    3 1
    بقول استادی جاده اصلی پراز میخ هست وتعداد پنچرگیری زیاد وهر نهاد زحمت کشی هم سهمی در امنیت دارد ولی بجای این هنه پنچرگیری نباید میخ ها را جمع کرد یکی از هزاران میخ هافضای مجازیست
  • علی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    2 0
    متاسفانه عدالت انجوری که باید اجرا بشه نمیشه قوه قضا باید اقتدار داشته باشه که حتی فکر این کارا به سر کسی نزنه
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    15 3
    هر دو دختر و پسر مقصرند . هر دو بی بندوبار و فاسد .
  • Arezoakbari IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    14 8
    پلیس سیرجان دیگه میخاست همین کارم نکنه؟!!!!!!!! واقعاااا خنده داره که حرف از فرشته نجات بزنین و حرفای مزخرف تحویل مردم بدین مردم حق دارن از ایران فراری باشن.
  • ایرانی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    5 0
    امیدواریم درهمه جا قوه قضاییه ونیروی انتظامی همین طور سریع وقاطع برخورد کنندوازحق تک تک این مردم دفاع کنند
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 1
    ولی این اینستاگرام هم خوبه ها هرکی خطائی بکنه فیلمش سریع منتشرمیشه ودستگیرمیشه فقط حیف که ما ایرانیها جنبه استفاده ازش رونداریم
  • ناشناس IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    5 0
    اینگونه رفتارها در جامعه ایرانی روز به روز رو به افزایش بوده وخواهد بود شما مقایسه کنید درگیریها و دعواهای خیابانی را نسبت به گذشته آیا بیشتر نشده آنچه ما سینه چاک میکنیم به فرهنگ غنی اینه/ این حادثه نمونه بارز و هویدا دور از شان انسانیت است.چه حوادثی که بدتر از این بر ملا نمی شود. انحطاط اخلاقی و انسانیت روبه افوله
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    12 8
    باید پدر اون دختره با مشت و لقد بیوفته به نونه پسره و تا جون داره بزنه
  • حمید IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    8 10
    اعدام فقط باید اعدام بشه تا دیگه کسی جرات این کارو نداشته باشه.....
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    16 0
    نه تیترتون غلطه وقتی حکم درستی دادن اون وقت می تونید این تیترو بزنید
  • پدر IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    5 3
    اون دختره پدرش از دنیا رفته بوده ظاهرا ولی خیلی عجیبه که راحت با یک پسر نامحرم وعده میگذاره و میره تا یک شهر دور
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    1 3
    ولی فرشته عدالت این یه باربه موقع وچکشی وارد عمل شد،اگه این پسررو از اون شکنجه هاش بکنه که واسه بعضی ها میکنه دل همه خنک میشه
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      5 1
      شهرکوچیک بود و اکثرا"همدیگه رو میشناسن.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 3
    الان بیشتر پی به حکمت حیا و عفاف و حجاب واسه دختر پی می برم. خدایا شکرت زن رو لطیف و با احساس آفریدی ولی واسش محافظ هم گذاشتی تا دست اراذل بی غیرت نیفته ای کاش این دخترخانم هم این محافظ رو واسه خودش داشت.
  • حسینی شیراز IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    13 3
    اول باید دختر ه را بزنن زبون بسته نیس حقشه چرا رفته دختر اکه دختر باشه نمی ره پیش پسر جون و نامحرم هر چه جامعه خراب شده تقصیر چنین دخترای هست خاک بر سر پدر و مادرش لابد چیز اضافی میخاسه پسرها را زدنش دستشون دردنکنه تقصیر دختره هست چرا رفته برای چی رفته چی میخاسته ....
    • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      3 13
      دختر می تونسته گول خورده باشه ولی اونی که باقصد قبلی گول زده پسره بوده. اونی که اسیب وارد کرده پسره بوده اونه که ضرب و شتم کرده پسره بوده. اگه اون دختر نمی اومد دختر دیگری رو گول می زد پس باید با عامل اصلی که پسره بوده برخورد بشه
  • AZ ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 3
    بابا چه خبرتونه اینم یکی از خودشونه شمارو سر کتر گذاشتن فرشته نجات کجابودکشور تز بیخ. وبن خرابه
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    3 34
    واقعا خیلی ناراحت کننده بود از وقتی این ویدیوره دیدم عصاب روانم بهم ریخته ولی باخبر دستگیری این مجریم یه کم احساس آرامش میکنم زره ی انسانیت تو وجود ای مرد دیده نمیشه باید به سزای کارش برسه
  • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    1 0
    به اون فرشته بی عرضه بگید در اینستاگرام رو گل بگیره با ابزاری که در اختیار داره و با همین سرعتی که گفتی
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 0
    این پسره حرومزاده مگر از زندان نیاد بیرون وگرنه اینقدر کتک میخوره که ببرنش سی سی یو . کثافت حقش اعدامه
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 0
    بی پدر مادر
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    16 0
    فرشته عدالت خخخخ جالب بود فرشته عدالتی در کار نیست
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      0 0
      فکر کنم کوری ندیدی
  • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    0 0
    نگران نباشین با کمی پول پدر پسره سر و ته همچیو هم میاره
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
    0 0
    خفت اینجاست که دختره شکایت نکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس