کد خبر 925543
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
سانحه هوایی

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از ترکیدن همزمان سه لاستیک هواپیمای مسیر مشهد- تبریز پیش از نشستن روی باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی خبر داد.

به گزارش مشرق، مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه پنجشنبه پرواز شماره ۵۶۱۶ شرکت هواپیمایی آتا با وجود ترکیدن لاستیک ها با ایمنی کامل فرود آمد، اظهار داشت: هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشد و با حضور و تلاش عوامل فرودگاهی همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده و به ترمینال داخلی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات سانحه برای یک هواپیما در فرودگاه تبریز

جزئیات مکالمه خلبان و کمک‌خلبان ATR تهران - یاسوج

پرونده تلخ‌ترین سانحه ریلی کشور به کجار رسید؟

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی افزود: به علت اینکه مشکل فنی در چرخ ها قبل از ورود هواپیما به فرودگاه تبریز توسط خلبان به فرودگاه اطلاع داده شده بود، تمهیدات لازم اتخاذ شده بود و هواپیما با ایمنی کامل در باند بتنی فرودگاه نشست.

وی با اشاره به اینکه به علت تعویض لاستیک ها یک ساعت باندبتنی فرودگاه مسدود شد، گفت: به علت مسدود شدن باند، پرواز شرکت هواپیمایی کارون در مسیر اهواز به تبریز با شماره پرواز ۲۶۵۳ کنسل شد و هیچ پرواز دیگری لغو نشده است.

صفایی اعلام کرد: درساعت ۲۲:۱۰ دقیقه باند اصلی فرودگاه تبریز باز شد و پروازها با تاخیر یک ساعته به سمت این فرودگاه در حال حرکت هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس