کد خبر 925536
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
محمد ایمانی نمایه

چرا مدیریت روزنامه خراسان باید از چنین فرد جفاکار و سیاست بازی که تا حد لابی انتخاباتی در شورای روابط خارجی آمریکا پیش رفت، برای سخنرانی در جشن روزنامه دعوت کند؟

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

مدیر مسئول روزنامه خراسان، سال ۹۴ با نگارش دو جلد کتاب درباره برجام که حاوی تمجید از فضایل توافق بود، مورد اعتراض طیفی از نیروهای حزب اللهی قرار گرفت؛ هر چند که او معتقد بود این تلقی، به دیدگاه رهبر معظم انقلاب نزدیک تر و درست تر است.


آقای احدیان اخیراً به مناسبت گفت و گوی روزنامه با آقای ظریف، موضع قابل تاملی اتخاذ کرد و در توئیتر نوشت " در خراسان فردا گفت و گوی چالشی با ظریف را چاپ می کنیم. او در پاسخ به سوالات انتقادی ما می گوید هدف از برجام، اقتصادی نبوده است. وی در پاسخ به مصادیق روشن از وعده های اقتصادی دولت باز هم توجیه می کند. ولی مردم هر چه را یادشان برود، وعده چرخیدن چرخ کارخانه ها را یادشان نمی رود".

بیشتر بخوانید:

۵ نکته درباره اظهارات اخیر ظریف

آقای ظریف؛ این تیترها یادتان هست؟


این توئیت، تداعی اهتمام برای جبران رویکرد سال ۹۴ را می کرد. اما دعوت ویژه از ظریف برای سخنرانی به مناسبت "انتشار بیست هزارمین شماره خراسان" - به عنوان یک چهره معتبر، لابد! - خوش گمانی درباره آن توئیت و تغییر رویکرد (پس از مشاهده عبرت ها و خسارت ها و بی صداقتی ها) را مخدوش کرد.


مخاطبان باید آن توئیت (با مضمون تخطئه بی صداقتی ظریف) را باور کنند یا این استقبال منحصر به فرد از ظریف را؟! آیا کسانی در مدیریت روزنامه با بزک کنندگان برجام و اعتماد به غرب بسته اند و آقای احدیان را دور می زنند و مقابل عمل انجام شده قرار می دهند یا این مشی خود ایشان است. مشاورانی که این راه را پیش پای ایشان می گذارند، دقیقاً چه کسانی هستند؟


ظریف در چند ماه اخیر بارها مرتکب جفا و بی صداقتی شد، نظیر: توجیه و مماشات با بدعهدی اروپا، اهانت به منتقدانی که نقدهایشان درست از آب درآمده به جای عذرخواهی، انکار تعهد تحریمی و اقتصادی غرب و انداختن توپ در زمین خودی، زدن اتهام پولشویی در مقیاس های ۳۰ هزار میلیاردی به منتقدان و نهادها که همگی دستمایه رسانه های ضد انقلاب ونشریات زنجیره ای شد.


با این وجود، چرا مدیریت روزنامه خراسان باید از چنین فرد جفاکار و سیاست بازی که تا حد لابی انتخاباتی در شورای روابط خارجی آمریکا پیش رفت، برای سخنرانی در جشن روزنامه دعوت کند؟


این اقدام حتی با روزنامه خصوصی هم جفا در حق نظام و مردم است؛ چه رسد به اینکه با روزنامه ای عمومی و متعلق به بیت المال انجام شود. چرا نمی گذارند عبرت های برجام برای مردم معلوم شود؛ چیزی که تنها عایدی نظام از برجام بوده است؟ چرا همچنان سیاست #معتبر_نمایی را نسبت به ظریف پیشه کرده اند؟


فرق خراسان در این صورت با روزنامه های اجاره ای و زنجیره ای بزک کننده "تعامل یکطرفه غربگرایان با آمریکا و اروپا" چیست؛ جز اینکه آنها نمی توانند بزک کنند اما روزنامه منسوب به این طرف شاید بتواند!


برادرانه از ایشان می خواهم به رویکردی که موجب غبار آلود شدن فضا و طمع جریان ریل گذاران این خسارت بزرگ ملی می شود، پایان دهند و با صراحت و صداقت، جبران کنند. قدم اول، تردید در حلقه مشاورانی است که همچنان به بزک بزک کنندگان اعتماد به آمریکا و اروپا می پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    3 28
    محمد ایمانی دیگه کیه!؟
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
      1 0
      می تونی بشناسیش ؟
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
      5 2
      خار چشم جانوران اسلاحتلب
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
      3 1
      تو بیسوادی جای تعجب بدارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس