کد خبر 925326
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
کیهان نمایه

این عادت مدعیان اصلاحات و کارگزاران است که ناکارآمدی و نابلدی خود را به گردن اختیارات می‌اندازند و توضیح نمی‌دهند که کدام کار را قرار بود انجام بدهند که برای آن اختیار نداشته‌اند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای مرعشی گفته است مشکلات اقتصادی تقصیر دولت نیست! چون دولت به اندازه مسئولیتش اختیار ندارد!


گفتم: دولت کدام طرح و برنامه اقتصادی را تصویب و دنبال کرده است که با مشکل عدم اختیارات در انجام آن روبرو شده باشد؟!


گفت: این عادت مدعیان اصلاحات و کارگزاران است که ناکارآمدی و نابلدی خود را به گردن اختیارات می‌اندازند و توضیح نمی‌دهند که کدام کار را قرار بود انجام بدهند که برای آن اختیار نداشته‌اند؟!


گفتم: همین آقای مرعشی و حزب کارگزاران طی چند ماه اخیر بارها بر ناکارآمدی دولت تاکید کرده بودند. آقای کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران گفته بود دولت نباید تقصیر ناکارآمدی اقتصادی خود را به دیگران نسبت بدهد و آقای لیلاز عضو مرکزیت کارگزاران گفته بود «اگر اختیارات دولت را به چوب خشک داده بودند در مدیریت اقتصادی بهتر عمل می‌کرد»!


گفت: اگر ایشان معتقد است که دولت اختیار ندارد چرا زمین و زمان را به هم می‌دوخت که باید به روحانی رأی داد و همه وعده‌های آقای روحانی را تحقق یافتنی می‌دانست؟!


گفتم: یارو به عنوان معما می‌گفت؛ سه تا مورچه پشت سرهم حرکت می‌کردند، مورچه اولی گفت دو تا مورچه پشت سر من هستند و مورچه سومی گفت هفت تا مورچه پشت سر من حرکت می‌کنند! و جواب معما را می‌خواست. حاضران هرچه فکر کردند جوابی نیافتند و یارو گفت؛ اینکه خیلی آسان است، مورچه سومی دروغ می‌گفت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس