کد خبر 924638
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده میرجاوه/ انتقاد نماینده زاهدان از وزارت خارجه

نماینده مردم زاهدان گفت: هنوز هفت نفر از مرزبانان میرجاوه آزاد نشده‌اند و خانواده‌های آن‌ها به شدت نگران عزیزان خود هستند. ضرورت دارد این مسئله مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش مشرق، حسینعلی شهریاری، با اشاره به آخرین نتایج پیگیری وضعیت « مرزبانان ربوده‌شده در میرجاوه»، گفت: این مرزبانان با وجود گذشت دو ماه و نیم آزاد نشده‌اند و فعلاً ما لبخند بر لب آقای ظریف می‌بینیم.

وی افزود: هنوز هفت نفر از مرزبانان میرجاوه آزاد نشده‌اند و خانواده‌های آن‌ها به شدت نگران عزیزان خود هستند. ضرورت دارد این مسئله مورد پیگیری قرار گیرد.
بیشتر بخوانید:
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با انتقاد از کم‌کاری دستگاه دیپلماسی در این موضوع تصریح کرد: وزارت امور خارجه در این رابطه خوب عمل نمی‌کند ما در این زمینه دیپلماسی ضعیف‌ای داریم.

۲۴ مهر امسال و در پی خیانت عوامل نفوذی، ۱۲ تن از مرزبانان و بسیجیان بومی در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور ربوده شدند.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه یکم آذر سال جاری اعلام کرد در پی تلاش‌های به عمل آمده و رایزنی و تعامل با طرف پاکستانی به منظور آزادسازی مرزبانان و بسیجیان بومی ربوده شده توسط گروهک جیش الظلم در میرجاوه، ۵ تن از آنان به نام‌های زبیر ریگی، سعید نوتی زهی، رسول گمشادزهی، محمد معتمدی و مهرداد آبار آزاد و شب گذشته (چهارشنبه ۳۰ آبان) به کشور بازگشتند.

در این اطلاعیه با تأکید بر ادامه تلاش‌ها و رایزنی‌ها برای آزادی سایر مرزبانان ربوده شده و بازگشت آنان به میهن عزیز اسلامی، از همکاری دستگاه‌های ذیربط و نیز صبر و شکیبایی خانواده‌های محترم مرزبانان عزیز کشورمان قدردانی شده است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    15 1
    واقعا چه توقعی از دولت و وزارت امور خارجه داری شما؟ الان فرزندان آقایون دولتی هزاران کبلومتر دورتر در اروپا و آمریکا مشغول کسب علم و دانش هستند اونوقت شما می خواهی که آنها با اینهمه دل نگرانی به فکر بچه های من و شما باشند؟ وافعا رو هم خوب چیزیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس