وزنه برداری

باشگاه نیروی زمینی ارتش در اولین دوره مسابقات وزنه برداری باشگاههای غرب آسیا در رده سنی جوانان و بزرگسالان به دو مقام سومی دست یافت.

به گزارش مشرق، اولین دوره مسابقات وزنه برداری باشگاههای غرب آسیا که در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی منامه بحرین برگزار شد، باشگاه نیروی زمینی ارتش به نمایندگی از کشورمان با ۴ وزنه بردار با سرمربی گری داود عباسی در رده سنی جوانان و بزرگسالان به دو مقام سومی دست یافتند.

بیشتر بخوانید:

شاهین نصیری‌نیا هیچ پستی در فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا ندارد!

پیمان دهقانی در دسته ۵۵ کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان)، فرید فلاح شمسی در دسته ۷۳ کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان)، محمدحسین گلپرور در دسته ۸۹ کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان) و نیما آقایی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان جز این تیم بودند.

پیمان دهقانی در حرکت یکضرب ۷۹ کیلوگرم و در حرکت دوضرب ۱۱۵ کیلوگرم را بالای سر برد و با ثبت مجموع ۱۹۴ کیلوگرم سه مدال طلا رده سنی جوانان و سه مدال طلای رده سنی بزرگسالان را به دست آورد.
فردین فلاح شمسی نیز در وزن ۷۳ کیلوگرم جوانان مقام اول (سه طلا) و در رده بزرگسالان نقره و یک برنز) مقام دوم شد.

محمدحسین گلپرور در دسته ۸۹ کیلوگرم با ثبت وزنه‌های ۱۴۰ کیلوگرم در حرکت یکضرب و ۱۶۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۳۰۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان به سه مدال دست یافت و در رده سنی بزرگسالان نیز ۲ مدال طلا و یک نقره گرفت.

نیما آقایی وزنه بردار ۱۰۹ کیلوگرم در حرکت یکضرب ۱۶۰ کیلوگرم و در حرکت دوضرب ۱۹۸ کیلوگرم و با مجموع ۳۵۸ کیلوگرم، ۳ مدال طلاِ رده سنی بزرگسالان را از آن خود کرد و در این دوره از مسابقات به عنوان برترین وزنه بردار انتخاب شد.
منبع: فدراسیون وزنه برداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس