کد خبر 924465
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
عصبانی شدم شوهرم را خفه کردم/از ترس از دست دادن مادرم با او همکاری کردم

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، از دستگیری مادر و دختری خبر داد که طی یک نزاع و درگیری اقدام به ارتکاب جنایت خانوادگی کرده و قصد داشتند تا با ظاهرسازی مانع از کشف واقعیت شوند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: ساعت هفت صبح روز چهارم دی ماه امسال بود که وقوع یک فوت مشکوک از طریق مرکز اورژانش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد؛ با حضور مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک در محل اعلام شده، خانم ۴۰ ساله‌ای به مأموران عنوان کرد که صبح امروز متوجه فوت همسر ۵۷ ساله‌اش در داخل اتاق خواب شده است.

با اعلام نظریه‌ی اولیه اورژانس مبنی بر فوت مشکوک، موضوع به تیم بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام؛ پرونده اولیه با موضوع "فوت مشکوک" تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وقتی کارآگاهان به سراغ همسر و دختر مرد جان باخته رفتند، همسر او در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت: " دیشب همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان که ۹ ساله است بود که ناگهان عصبانی شد و شروع به ناسزا کرد.

من به رفتار او اعتراض کردم و همین موضوع باعث درگیری ما دو نفر با هم شد و حتی همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که با دخالت دختر بزرگترمان ناهید که ۱۸ سال دارد درگیری ما تمام شد و در ادامه همسرم جهت استراحت به داخل اتاق خواب رفت؛ صبح زود به سراغ همسرم رفتم تا او را برای بردن بچه‌ها به مدرسه بیدار کنم که متوجه شدم بدن همسرم کاملاً سرد شده و او نفس نمی‌کشد.

در شرایطی که همسر و دختر متوفی در اظهارات مشابه و یکسان عنوان کرده بودند که صبح روز حادثه متوجه مرگ متوفی در داخل اتاق خواب شدند، اما با بررسی تیم پزشکی قانونی و اعلام نظریه علت مرگ به علت خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی، برابر هماهنگی با بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی مادر و دختر نهم دی ماه دستگیر و جهت انجام تحقیقات پلیسی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

همسر متوفی در اظهاراتی جدید با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت و قتل همسرش گفت: "همسرم خیلی زود عصبانی می‌شد و در حالت عصبانیت کنترل خودش را از دست می‌داد طوریکه من و دخترانم را بارها مورد ضرب و شتم قرار داده بود. یک روز قبل از جنایت همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان که تنها ۹ سال بیشتر ندارد، بود که ناگهان عصبانی شد و بچه را مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار داد؛ به رفتار او با بچه اعتراض کردم که همین موضوع باعث شد تا به سمت من حمله ور شده و با من درگیر شود و حتی با مشت ضربه‌ای محکم به سینه‌ام زد و من روی زمین افتادم. در این زمان همسرم روی مبل نشست؛ در حالیکه دیگر از رفتار همسرم با خود و دخترانم خسته شده بود، روسری خود را برداشته و دور گردن همسرم انداختم؛ آنقدر فشار دادم که همسرم از نفس کشیدن افتاد پس از آن برای آنکه موضوع را مرگ عادی نشان دهم، با دخترم ناهید جسد را به داخل اتاق خواب برده و روی تخت خواب قرار دادیم و فردای آن با اورژانس تماس گرفته و سعی کردیم مرگ همسرم را عادی نشان دهیم ".

ناهید نیز با تأیید اظهارات مادرش عنوان کرد: خیلی تلاش کردم تا مانع مادرم شوم، اما او بسیار عصبانی شده بود؛ از ترس اینکه مادرمان نیز به اتهام قتل دستگیر می‌شود و من و خواهر کوچکترم دیگر کسی را نخواهیم داشت، به مادرم کمک کردم تا جسد بابا را به اتاق خواب ببرد و پس از آن نیز اظهارات مادرم را تأیید کردم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و همچنین اعتراف دختر متوفی به تلاش برای اختفای جنایت، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و این مادر و دختر جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    24 1
    پس طلاق را برای چی گذاشته اند ؟ کتک می زنه و فحش میده ؟ خب طلاق بگیر !
    • IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
      3 18
      به خدا گاهی قتل یا خودکشی بهتر و راحتر از طلاقه سیزده ساله دارم خون دل میخورم به هر چیزی فکر کردم جز طلاق. برای طلاق اول باید پول داشت چه زن باشی چه مرد
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    17 23
    مردهایی که دست بزن دارند و اخلاق سگی، همین بلا باید سرشان بیاد تا حساب کار دست بقیه بیاد. مرگ حق این مرد بداخلاق بوده. برو جهنم کنار آتش گرم شو. دم این شیر زن گرممممم
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
      10 18
      علی برکت الله
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    22 1
    بعیده زور یک زن به تنهایی برای خفه کردن مرد با روسری کافی باشه
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    11 3
    اخه وقتی میبینی شوهرت عصبیه چرا درس دادن به بچه را به اون میسپری والا تا جایی که من یادمه همیشه خواهر و برادر بزرگتر به کوچکتر درس میدادن البته دوره ی ما اینجوری بود .
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
      3 1
      اینجور که خانمش و دخترش گفتن، این مرد از 24 ساعت 25 ساعتش عصبانی بوده، همون مردن بهترین راه کار بوده براش، خاک حلالش. اینجور آشغالهایی که اسم مرد را هم یدک میکشن، اگه نباشن بهتره. خوب کاری کرده این خانم که یک بداخلاقی را شرش رو کم کرده
  • مرگ بر نرسالاری IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    9 5
    حتما لازم بوده
    • حجت IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
      7 3
      و ایضا ماده سالاری
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    9 3
    چقدر راحت در ایران قتل انجام میدهند!!!
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
      5 4
      قوانین مسخره اسلام.. دلیلشه حق طلاق فقط بامرد و قانون مسخره مهریه...
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    9 6
    حقش بوده یک عمر کتک زده ببین چکار کرده که زن بدبخت دیگه کنترلشوازدست داده انشاالله آزادمیشه بادختراش ازنوزندگی می سازن
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    3 3
    والا این زمان بی غیرت نباشی زنو دخترت سرتو زیر اب می کنند فرزندان اخرالزمانیند عامل قتل پدران ادم زن می گیره نمیدونه شیطان وعزراییل گرفته
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    1 2
    همتون مثل یه بچه فکر میکنید اخه کدوم زنی زورش به مرد میرسه حتما پای یه مرد دیگه در کاره شاید زن خیانت کار باشه شاید مرد اصلا خانوادشو نمیزده و اینا همش دروغه
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    0 1
    همتون مثل یه بچه فکر میکنید اخه کدوم زنی زورش به مرد میرسه حتما پای یه مرد دیگه در کاره شاید زن خیانت کار باشه شاید مرد اصلا خانوادشو نمیزده و اینا همش دروغه
  • DE ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    0 0
    این زن از خودش و بچه های معصومش دفاع کرده وگرنه شوهر عصبانی این سه تا را میکشت.
  • FR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    0 1
    عین واقعیت هیچ زنی زورش نمیرسه مگراینکه یک مردکمکش کرده باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس