علی خطیر

معاون باشگاه استقلال گفت:اگر واقعاً فکر می‌کنند بنده تخلفی انجام داده‌ام با افتخار می‌گویم حاضرم به هر کمیته‌ای بروم و پاسخ بدهم.

به گزارش مشرق، علی خطیر در جمع خبرنگاران در مورد جواب سازمان لیگ به او و احتمال احضارش به ارکان قضائی فدراسیون فوتبال گفت: من دو سوال مطرح کردم اول اینکه هم ما به عنوان دادخواست دهنده و هم فدراسیون و سازمان لیگ به عنوان مدافع همه ما ایرانی هستیم یعنی هم پرسپولیس، استقلال و سازمان لیگ ایرانی هستیم. دو سوال مطرح کردم؛ اول اینکه اگر در بدنه فدراسیون فوتبال یک سیستم قضائی درست داشتیم باشگاه استقلال مجبور نمی‌شد برای گرفتن حق هوادارانش به دادگاه CAS مراجعه کند ما این کار را به خاطر هواداران انجام دادیم.

بیشتر بخوانید:

حمله معاون استقلال به فدراسیون نشین ها؛ آقایان دنبال سفر لاکچری هستند!

وی افزود: سؤالی که مطرح کردم این بود می‌خواستیم با کمترین هزینه این کار انجام شود ما درخواست یک قاضی کردیم دوستان آمدند و گفتند سه قاضی، یعنی هزینه سه برابر می‌شود. درخواست دوم‌مان از دادگاه CAS این بود که این دادگاه نه فقط در لوزان سوئیس بلکه در چند شهر مهم دیگر دنیا دفتر دارد یکی از آنها در ابوظبی است. در لیورپول و سیدنی هم دفتر دارد.

من گفتم همه ما ایرانی هستیم و به ابوظبی می‌رویم هم پرواز و هم هزینه هتل‌ها ارزان‌تر است. نمی‌دانم ما که فقط نمی‌خواهیم برویم بلکه ۲-۳ شاهد باید ببریم. هزینه مسافرت مجموع ایرانی‌ها اعم از باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به مراتب ارزان‌تر از سفر به سوئیس است. سوئیس کشوری فوق‌ العاده گرانی است اگر یک هتل در آنجا بخواهید بگیرید حداقل شبی ۵۰۰ فرانک بدهید.

خطیر گفت: قاضی همان قاضی است و ما این مسئله را از دادگاه CAS درخواست کردیم قرار نبود در روند سیستم قضائی اتفاقی بیافتد من فقط این سوال را مطرح کردم دلیل اینکه شما مطرح کردید بخواهید به لوزان بروید دلیلش چه بوده است چون هزینه اضافی رو دست باشگاه می‌ماند شما وضع‌ تان خوب است ما وضع‌مان خوب نیست.

اگر منافع کل کشور را می‌خواستیم نگاه کنیم باید به ابوظبی برویم هم ارزان‌تر و هم بهتر بود همه جوره به نفع ما بود دوستان گفتن لوزان من گفتم چرا لوزان دلیل چیست دوستان بیانیه دادند. اگر واقعاً فکر می‌کنند بنده تخلفی انجام داده‌ام با افتخار می‌گویم حاضرم به هر کمیته‌ای بروم و پاسخ بدهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    فساد فسادفساد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس