کد خبر 924235
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
افشین پیروانی

افشین پیروانی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد دارد که پرسپولیس و استقلال وارد بورس شده تا هواداران سهام‌دار این دو باشگاه شوند.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی پس از برگزاری نشست تخصصی ابعاد واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: من در جلسه امروز گفتم که باید حساسیت و وسواس بالایی به خرج داده شود، چون این دو باشگاه‌ها میلیون‌ها طرفدار دارند. دوستان گفتند خیلی از شرکت‌ها موفق بوده‌اند و می‌توانند ورود کنند اما اینجا بحث میلیون‌ها هوادار است. بنابراین، بهتر است پرسپولیس و استقلال مرحله به مرحله واگذار شوند، وقتی مراحل واگذاری مرحله به مرحله صورت بگیرد، مشکلات آسیب‌شناسی می‌شود.

وی افزود: سهام این دو باشگاه باید وارد بورس شده تا سهم عمده‌ای به هواداران اختصاص داده شود. اگر هواداران ورود کنند، باید برای آنها تخفیفاتی در نظر گرفته شود. من پرسپولیس را مثال می‌زنم که سرمایه اصلی باشگاه، هواداران‌شان هستند، پس بهتر است آنها ورود کنند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا عزم جدی برای واگذاری پرسپولیس و استقلال وجود دارد یا نه، گفت: چند سال هدف این بوده که سرخابی‌ها واگذار شود، اما این دوره با تصمیمی که گرفته شده، عزم‌شان راسخ‌تر است. من گفتم که باید وسواس به خرج داده و کارشناسی شود. پیشنهاد دادم برای پرسپولیس که دو قهرمانی پی در پی لیگ دارد، فینالیست آسیا نیز شده و سوپرجام هم گرفته - البته بحث‌هایی درباره سوپرجام شده -، اجازه بدهند نیم فصل دوم به پایان برسد تا در آینده بهترین تصمیم را بگیرند. بحث مشکلات مادی پرسپولیس خیلی حاد نیست، اما اجازه دهند نیم فصل دوم به پایان برسد. اینکه دو باشگاه را واگذار کنند و سپس بگویند اینجای کار مشکل دارد، شرایط سخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

درودگر: کسی که دو - دو تا چهار تا بلد است برای خرید سرخابی‌ها جلو نمی‌آید

پیروانی در رابطه بحث سهام پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: بحث دوستان سهامی عام بود، اما بحث من این بود که وارد بورس شوند.

وی در واکنش به اینکه شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس برای خرید پرسپولیس اعلام آمادگی کرده، گفت: آنها به عنوان خریدار می‌توانند، ورود کنند، اما به نظرم به شخص یا شرکت خاص ندهند، خیلی بهتر است. گروهی باید به عنوان کارشناس آمده و در رأس هرم باشند. در این میان، هواداران باید ورود کنند تا اگر یکی دو شخص دچار مشکل شدند، آسیب جدی به مجموعه وارد نشود.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا یک نفر خاص می‌تواند پرسپولیس را خریداری کند، گفت: یک نفر نیست که این همه پول داشته و سرمایه‌گذاری کند.

پیروانی با بیان اینکه به عنوان یک شهروند در جلسه امروز حضور داشته است، در پاسخ به این سوال که آیا امکان واگذاری این دو باشگاه تا پایان سال وجود دارد، تصریح کرد: تصمیم گیرندگان افراد دیگری هستند و از آنها سوال کنید. این کار تخصصی و کارشناسی است، کارشناسی امروز ما سنتی بود و بهتر است علم و صنعت جای سنت را بگیرد. اگر من حرفی در این رابطه بزنم، می‌گویند طرفداری بوده، اما بهتر است کارشناسی کرده و سپس تصمیم بگیرند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا از میزان بدهی‌های باشگاه پرسپولیس اطلاعی دارد یا نه، گفت: من خبر ندارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    1 0
    برو عامو برو، برو کارهات! برس برو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس