کد خبر 923817
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
قاتل جسد خانم دکتر را سوزاند

همزمان با کشف جسد سوخته شده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی سوابق پرونده افراد فقدانی مطلع شدند که پرونده فقدان یک خانم ۴۰ ساله در کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

به گزارش مشرق، ساعت ۲۳:۰۰ مورخ ۲۰ آذر ۹۷ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره آتش‌سوزی به کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد اعلام شد.

با حضور مأموران در محل اعلام شده در یک زمین کشاورزی در منطقه فشافویه، جسد کاملاً سوخته شده‌ای کشف و بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به یک خانم است که به علت شدت سوختگی عملاً امکان شناسایی آن وجود نداشت.

همزمان با کشف جسد سوخته شده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی سوابق پرونده افراد فقدانی مطلع شدند که پرونده فقدان یک خانم ۴۰ ساله در کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

شوهر این خانم با شناسایی جسد همسرش، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسر بنده در یک مطب پزشکی به عنوان دندانپزشک مشغول به کار بود و صبح روز مورخ ۲۰ آذر ۹۷ نیز همچون روال همیشگی برای رفتن به مطب با کرایه آژانس به محل کارش رفت اما پس از گذشت چند ساعت و در تماس با محل کارش، فهمیدم که او به مطب نرفته است.

کارآگاهان اداره دهم با شناسایی راننده آژانس اطلاع پیدا کردند که مقتول در مسیر رفتن به محل کارش، به صورت تلفنی با شخصی مشاجره داشته و پس از پایان تماس خود از راننده آژانس خواسته تا با تغییر مسیر، وی را به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب برساند.

راننده آژانس در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه خانم دکتر را به مقابل ایستگاه مترو رساندم، وی سوار یک پرشیا سفید رنگ با یک سرنشین آقا شد و من نیز محل را ترک کردم.

با توجه به اظهارات راننده آژانس خودرو، کارآگاهان به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب مراجعه و در بررسی تصاویر دوربینهای مداربسته محدوده ایستگاه موفق به شناسایی خودرو پرشیا سفید رنگی شدند که مقتول در حال سوار شدن به آن بود.

با شناسایی مالک خودروی پرشیا به هویت سعید (۴۵ ساله) در منطقه مشیریه، کارآگاهان وی را بازداشت کردند.

سعید در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از جنایت شد اما پس از ارائه دلایل و شواهد غیرقابل انکار به ویژه تصاویر به دست آمده از دوربینهای مداربسته به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

سعید درباره ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: چندی پیش سهامی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان خریداری کرده و پس از مدتی به پشتوانه سهام، یک وام ۶۰ میلیون تومانی دریافت کردم، پس از مدتی تصمیم به فروش سهام خود گرفته و سهام را توسط یکی از دوستانم به خانم دکتر فروختم و وی نیز تمام پول سهام را پرداخت کرد.

وی افزود: در زمان انتقال سهام به مقتول متوجه شدم که انتقال قانونی سهام تنها پس از تسویه کامل وام دریافتی امکان‌پذیر است، به همین علت از مقتول درخواست زمان کرده تا وام دریافتی را تسویه کنم و وی نیز چندین نوبت به من فرصت دارد اما با این وجود نتوانستم وام خود را تسویه کنم تا اینکه صبح روز مورخ ۲۰ آذر ۹۷ خانم دکتر با من تماس گرفت و زمانیکه به وی گفتم که هنوز اقدامی درباره تسویه وام صورت نگرفته، تهدید کرد که از بنده به اتهام کلاهبرداری شکایت خواهد کرد.

سعید ادامه داد: از وی خواهش کردم تا حضوراً همدیگر را ملاقات کنیم و وی به پیشنهاد من به مقابل ایستگاه مترو جوانمرد قصاب آمد و آنجا سوار خودرویم شد، در طول مسیر حرکت به سمت محل کار خانم دکتر از وی درخواست مهلت دوباره کردم اما او دیگر حاضر به دادن فرصت نبود و مجدداً تهدید خود مبنی بر طرح شکایت را تکرار کردند، در یک لحظه کنترل خودم را از دست داده و وی را با فشار دادن گلویش خفه کردم، بی‌هدف به مسیر خود ادامه دادم تا از شهر خارج شده و وارد جاده منتهی به فرودگاه امام خمینی (ره) شدم. در نقطه‌ای خلوت جسد را از خودرو پیاده کرده، با بنزین جنازه را به آتش کشیده و به سرعت از محل دور شدم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت توسط رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • خانم دکتر... IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    48 7
    چه خانم دکتر ی که سوار ماشین یک نامحرم و بقول خودش کلاهبردار شده ..و احتمال درگیری هم نداده یا نترس بوده یا جاهل .
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      5 50
      خاک بر سر ذهن مریض دوران جاهلیت شما احق ها که فکر میکنید همه چیز باید از دسترس دور باشه تا خدایی نکرده ذهر بیمارتون تحریک نشه.
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      14 2
      ۱۶۵۹ خاک تو سر تو مثلا روشنفکر دیدی که تحریک شد و طرف رو کشت تو میتونی بپر ی تو بغل همه به ما چه .
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      4 1
      به جای اینکه ادای آدمای فهیم رو دربیاری,ببین تو غرب این مدرنیته آخرش میشه فستیوال زنانه سوئد!!!تو هنوز تفاوتهای نیازی نه!تفاوتهای اخلاقی مرد وزنو نمیفهمی!
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      7 0
      16:59 همه که مثل تو روشنفکر غربگرا نیستن خواهر مادرشون سوار ماشین هر لات بی سر و پا و قاتلی بشه ککشون نگزه . هان باغیرت ؟
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      4 0
      خاک تو سر تو کنن که مغلطه فقط بلدین بکنین و داری نتیجه تو دست وپا بودن زن و مرد تو هم رو میبینی و باز چرت و پرت میگی!! سرتو مثل کبک کردی زیر برف و آروغ روشن فکری میزنی و فقط ادعا دارین! همین جنایت ها از آدم هایی مثل شماها سر میزنه که ناراحت رعایت آداب اسلامی هستین! هرزگی هاتون کم می شه چرت وپرت میگین!
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      3 3
      ۷۴۰ با کی بودی نظر اول یا دوم؟؟؟
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    58 4
    بدون اینکه به شوهرش بگوید ، سوار ماشین یک مرد غریبه شده است . آنهم مردی که می خواسته ازش به جرم کلاهبرداری شکایت کنه ! اصلا چرا کار جر و بحث و تهدید یک مرد غریبه را به شوهرش واگذار نکرد ؟!
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    9 7
    مشرق جان دلبندم اون گمشده هستش نه فقدانی......فقدانی دیگه چه سیقه ایه.
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      11 1
      سیقه دیگه چه صیغه ایه ؟!
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      4 1
      فقدانی همان معادل گمشده است ، در صیغه درسته .
    • عبود IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      1 0
      تو هم همش به فکر صیغه هستی مرد مومن؟
  • AT ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    6 7
    نمیدانیم بالاخره این مملکت اسلامی هست یا نه .مردم مسلمانند یانه . اسلامی هیچ حداقل انسان باشید . انوقت یک عده خرده یاب و درشت رها ساز افتاده اند دنبال حکم شرعی ورود زنان به ورزشگاه ها و حریم خصوصی بودن یا نبودن داخل ماشین با دربسته و برگزاری کنسرت در شهر زیارتی و اندازه جلو یا عقب بودن روسری و ....... حداقل دزد باش چرا قاتل میشوی . این ازوضع اقتصادی ان ازوضع دین و فرهنگ .
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      6 7
      داداش اسلام رو یک عده مستضعف و بدبخت دارن نگه میدارن وگر نه من امشب پارتی تولدی دیدم که اشکم در اومد طرف وصل میشه به یک حجت الاسلام و معاون .....
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    8 3
    با این خودمحوری ومخفی کاری چطوری با شوهرش زندگی میکرده؛بهتره شوهره بره دنبال یه زن بهتر.
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      2 0
      الان میگی دیگه زنی براش نمونده چاره دیگه ای هم داره مگه
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    0 0
    عجبجزززز
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    1 0
    چه راحت ! این قدر ... ؟
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    32 4
    دربین مونث ها ،اکثریت فجایع و بحران های کش دار برای دخترها و خانم هاییه که حسابی مدرن! و مستقل! شدند کسیم جرات نداره بهشون بگه فلان کارهارو نکن اما اون هایی که درک کردن دختر قبل ازدواج به حمایت و بودن پدر یا برادر و بعد ازدواج به حمایت و بودن همسر نیاز داره خیلی کمتر دچار مشکل می شن امثال این خانم دکتر حقشونه .
  • یزدی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    4 0
    ببخشین سیقه ایه؟ دیگه چیه؟ نکنه حسن روحانی به همینا گفت عده ای بیسواد .صحیحش چه صیغه ی هست
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    14 0
    باپای خودبه دهان گرگ رفت
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    4 0
    چقد راحت!! چقد نامرد!! چقد ناراحت‌کننده
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    1 3
    چقدر راحت در ایران قتل انجام میدهند، مثل آب خوردن، واقعا چرا؟!!!
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    5 2
    اینا دکتر هستن یا مشاور سرمایه گذاری و مدیر مالی از بس پول گیرشون میاد این دکترا این کارا رو میکنن وقتی ظرفیت رشته رو وزارت بهداشت تعیین میکنه و کم میکنه ورودی رو در عین نیاز کشور به پزشک رشته میشه مافیایی و درآمد ها هم نجومی
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    4 0
    در اینکه خانم دکتره احمق بوده که شکی نیست ادم به دوست نمیشه اعتماد کنه تو رفتی با یه کلاه بردار توی ماشین نشستی بایدم حمد سورتو بخونه. بعدشم این مرد عوضی فکر نمیکرد اینجور دستگیر بشه و دو لنگشو بدن بالا فکر میکرد زنه رو بکشه همه چی تمومه از اینجور ادما خیلییییی زیادن توی این مملکت و این تهران کوفتی احتیاط کنید مردم واسه یه گرم مواد ادم میکشن چه برسه به بیناموسایی مثل این. بهترین راه برای در عمان بودن از اینجور ادما فقط اینه با مردم اندازه یه سلام علیک و احوال پرسی صمیمی تر نشو تموم شد و رفت.
  • منطقی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    2 0
    یک عده ای توسایتهاراه افتادند وازسرعقده یاجهالت خواهان افزایش ظرفیت رشته های پزشکی هستند.اما ازلحاظ علمی ماهمین الان هم بیشترازحدنیاز وراحت درشته پزشکی پذیرش داریم واین افزایش کمیت باعث افت کیفت اموزش پزشکی شده است.فکرنمی کنم این قدرکه پذیرش پزشکی درکشورماراحت وباظرفیت بالا صورت می گیره درسایرکشورهای دنیا بخصوص کشورهای توسعه یافته اینقدراحت درورود به رشته پزشکی بازباشه.بهتراست مسئولان محترم باکاهش ظرفیت دررشته پزشکی به افزایش کیفیت اموزشی این رشته روآورندوشرایط پذیرش دررشته پزشکی راسخت ترکنند
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    2 0
    قتل ها بخاطر مسایل بیخود رخ میده . بخاطر 60 میلیون خودش را یک عمر بدبخت کرد
  • ناشناس IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    1 1
    وقتی چیزی نمیدونید واسه چی قضاوت میکنید آخه کدومتون از مسائل و مشکلات خانوم دکتر خبر دارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس