کد خبر 923699
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
پلیس به دوردور 450 دستگاه خودرو پایان داد

رئیس پلیس پایتخت از توقیف بیش از 450 دستگاه خودرو که در قالب دور دور و حرکات نمایشی در مناطق مختلف شهر موجب نارضایتی شهروندان شده بودند،خبر داد.

به گزارش مشرق، سردارحسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در پی تماس‌های مکرر مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی تعدادی راننده و سرنشینان برخی از خودروها که در قالب دور دور و حرکات نمایشی در مناطق مختلف شهر تهران موجب نارضایتی شهروندان شده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس‌های تخصصی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اینکه رانندگان این خودروها به ویژه در مناطق شمالی تهران برای شهروندان ایجاد مزاحمت کردند، تصریح کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد ترافیک سنگین شهری، حرکات مارپیچی، رانندگی حادثه ساز، آلودگی صوتی، سرعت غیر مجاز و مزاحمت برای شهروندان از جمله تخلفاتی بود که زمینه نارضایتی را فراهم کرده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این راستا طرح ضربتی برخورد با مزاحمان شهروندان در ۴۸ ساعت گذشته با مشارکت همه پلیس‌های تخصصی انجام و بیش از ۴۵۰ دستگاه از این نوع خودروها توقیف و اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر استمرار این گونه طرح‌ها برای تأمین امنیت عمومی، عنوان داشت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت کلیه شکایات و مطالبات انتظامی شهروندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    4 6
    درود بر پلیس . دست شما درد نکند . این دور دور چی ها در محله های جنوب شهر جرات ندارند مزاحم خانمها بشوند و می آیند کثافت کاری شان را در شمال شهر انجام دهند . انگار خیابانهای شمال شهر ، کاباره است !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس