ورود شهرداری تهران برای تامین اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی این شرکت برای تامین اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات حصارک تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، پیمان سنندجی با اشاره به آمادگی شرکت اتوبوسرانی تهران جهت تأمین اتوبوس برای تردد دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات حصارک تهران اظهار کرد: در این زمینه باید از اتوبوس‌های دربستی استفاده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به جاده حصارک تهران و دانشگاه آزاد باید از اتوبوس‌هایی استفاده شود که عمر استفاده از آنها زیر ۱۰ سال نباشد و این در حالی است که هم اکنون اتوبوس‌های شرکت واحد نیز زمان استفاده شأن بالای ۱۰ سال است.

بیشتر بخوانید:

ولایتی: در پیگیری پروند حادثه علوم و تحقیقات کوتاهی نخواهد شد

دلجویی ولایتی و طهرانچی از خانواده جانباختگان واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: البته سرویس دهی به پرسنل و کارکنان دستگاه‌ها و سازمان‌ها توسط همان بخش انجام می‌شود و در دانشگاه آزاد نیز به این منوال است اما در صورتی که آنها درخواست کنند ما نیز آن را بررسی و همکاری خواهیم کرد.

سنندجی ادامه داد: هم اکنون ۶ هزار ۲۰۰ اتوبوس زیر مجموعه شرکت اتوبوسرانی تهران قرار دارند که از این تعداد ۴ هزار دستگاه بالای ۱۰ سال از عمرشان می‌گذرد.

وی همچنین در خصوص اخذ معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد بیان کرد: در حال حاضر تمام اتوبوس‌های این شرکت معاینه فنی اخذ گرفتند و در واقع به هیچ اتوبوسی که معاینه فنی نداشته باشد اجازه تردد داده نمی‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منطقه 18 اتوبوس نداره IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    6 0
    شهرداری دو خط اتوبوس رانی شهرک ولیعصر - پایانه بوتان و پایانه نعمت آباد شهرک ولیعصر(عج) را ادغام کرده و تعداد اتوبوس ها را نیز به شدت کاهش داده و مردم محروم شهرک ولیعصر عج در منطقه 18 را سرگردان کرده است و حالا از جیب این مردم محروم برای ما حاتم بخشی نموده و برای قطب گردش مالی کشور ( دانشگاه آزاد ) تامین اتوبوس و عوام فریبی می کند قالیباف کجایی !! غلط کردیم به سفارش خاتمی تکرار کردیم واقعا اشباه کردیم و اشتباه را تکرار کردیم
    • جنوب شهری مشرق دوست IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      4 0
      اقا من به سیاست و اینا کار ندارم اما خدایی راست میگه ، من ساکن شهرک ولیعصر هستم و همسرم برای اینکه ظهر با این اتوبوس ها بره مدرسه برای جلسه اولیا مربیان ، وجدانا نزدیک به یک ساعت منتظر مونده و خیلی دیر به جلسه رسیده گناه مردم مظلوم جنوب شهر چیه وسط این همه مصیبت و گرانی ، که اتوبوس هم ازشون گرفتیتد ، اتوبوسی که داشتن زمان شورای شهر قبلی الان ازشون گرفتن !!!
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    0 0
    چند تا اتوبوس میخوای بهت صبح ها نشون بدم که سرویس هستند و معاینه فنی ندارن؟ دروغگویی در کشور ما انتها نداره
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    1 0
    تا حالا کجا بودی، جـــــــیگر!
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    3 0
    ما از این دست مدیران خودشیرین زیاد داریم که موج سواری هم بلدند
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    2 0
    بريد راي بديد به لسيت اميد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس