کد خبر 923604
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
وضعیت درآمدزایی شهرداری پایتخت/ بدهی ها و مطالبات

یک جامعه‌شناس اصلاح‌طلب با کنایه به مدیران اصلاح‌طلب گفت مدیران شهرداری باید در تهران زندگی کنند نه اینکه منزل‌شان ویلای خارج از شهر باشد.

به گزارش مشرق، تقی آزاد ارمکی در گفت‌وگو با شفقنا اظهار داشت: شهردار تهران باید در تهران زندگی کرده باشد و سرمایه و خانواده‌اش اینجا باشد، نه اینکه منزل او ویلای خارج از شهر باشد و تنها برای مدیریت کردن به شهر بیاید. یکی از مشکلات مدیران شهر این است که در ویلاهای لواسان زندگی می‌کنند، و به شهر تهران علاقه‌ای ندارند.


وی می‌افزاید: عموم مدیران این‌طور هستند. کدام مدیر کدام خیابان زندگی می‌کند؟ آدم‌های ذی‌نفوذ این شهر یا خارج از شهر زندگی می‌کنند یا جاهای بزرگ زندگی می‌کنند.

چنین مدیری ترافیک را نمی‌فهمد. از محل عبور اتوبوس و خط ویژه حرکت می‌کند و ۴ ساعت در ترافیک نمی‌ماند که بفهمد مردم چقدر عذاب می‌کشند. کسی باید شهردار شده باشد که قبل از ریاست در ترافیک مانده باشد نه اینکه از وزارت آمده باشد و شهردار شده باشد و از قبل سمت شهردار، رئیس جمهور شود.


اظهارات آزاد ارمکی، مقارن باسخنان برخی اعضای اشرافی شورای شهر است که مدعی‌اند بلیت مترو باید ۱۰ هزار تومان شود.
 

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    1 0
    مدیرانی که از ترس و وحشت مردم در انظار ظاهر نمی شوند و دم از شیعهعلی بودن میزنند اما با بادی کارد دها نفر مبارز برون میروند انم گاها با دهها ماشین و همیشه با هلیکوپتر میروند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس