کد خبر 923364
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
رحمانی فضلی نمایه

وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید و صادرات در کشور گفت: امسال تولید و صادرات در ابعاد گوناگون در کشور افزایش یافته که این مهم سبب مثبت شدن تراز اقتصادی و تجاری شده است.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با قدردانی از تلاش مسئولان استان بوشهر در مدیریت برنامه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه اظهار داشت: مهمترین مسئله‌ای که دشمنان روی آن تاکید دارند اعتراضات وایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم است.

وی، با بیان اینکه یکی از هدف گذاری‌های اصلی تحریم اقتصادی ایجاد نارضایتی در جامعه است گفت: در این زمینه با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار بالا در کشور باید بهره‌وری را افزایش داد.

بیشتر بخوانید:

ضارب مأمور پلیس راهور دستگیر شد +جزئیات

دستور وزیر کشور به ناجا: ضارب مامور راهنمایی شناسایی شود

وزیر کشور افزایش تولید و صادرات را یکی از راهکارهای مهم در راستای مقابله با تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: امسال تولید و صادرات در ابعاد گوناگون در کشور افزایش یافته که این مهم سبب مثبت شدن تراز اقتصادی و تجاری شده است.

رحمانی‌فضلی با تاکید بر نقش مهم وحدت و انسجام در ناکام گذاشتن اهداف دشمنان به ویژه آمریکا افزود: وحدت و انسجام داخلی در جامعه بسیار مهم است چراکه اگر این مهم نباشدامنیت در کشور دچار خلل و اهداف دشمن محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به‌صورت مستقیم در حوزه امنیتی ایران سرمایه‌گذاری می‌کند خاطرنشان کرد: دشمن در ایجاد مشکلات امنیتی در کشور، با وجود نیروهای قوی امنیتی، اطلاعاتی، عملیاتی و مردم نتوانسته بهره لازم را ببرد.

وزیر کشور بیان کرد: به جزء تحریم‌ها، دشمن به صورت مستقیم در حوزه امنیت سرمایه‌گذاری می‌کند و روی این مهم متمرکز شده ولی تاکنون نتوانسته کاری را انجام دهد.

رحمانی‌فضلی با قدردانی از هماهنگی و اتحاد مطلوب میان نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مجلس، و مسئولان استان بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه این هماهنگی و اتحاد سبب شده استان بوشهر کوچک‌ترین مشکلات امنیتی نداشته باشد.

وی نقش آیت‌الله صفایی بوشهری در تقویت اتحاد و انسجام در استان بوشهر را بسیار مهم دانست و افزود: نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در اتحاد، انسجام و هماهنگی دارند که الحمدالله آیت‌الله صفایی بوشهری در این زمینه نقش خوب و مطلوبی ایفاء کرده‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه سه پایه اصلی کار و تلاش در استان‌هانماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس هستند تاکید کرد: این انسجام در استان بوشهر بسیار مطلوب و خوب است که در عمر ۵ ساله دولت به عنوان وزیر کشور در دولت یازدهم و دوازدهم هیچ وقت عدم وحدت و ناامنی از استان بوشهر مشاهده نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    0 0
    اگر منظو راز تراز گزارشات مرکز آمار ایران یا سازمان برنامه و بودجه یا آمارگرهای نهادهای دولتیه ، خب راس میگی ،مشکل از شما نیست که مطابق میل تان گزارش ارسال میشه
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    0 0
    بازرگانی کشور به وزیر کشور مربوطه؟ ایشون مجوز صادرات هم امضا می کنه؟
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    0 0
    ****** ورداشتی ارزش پول ملی رو یک سوم کردی برای معادل سازی می کنی صادرات رو با پول داخلی میگی رشد داشتیم ....... الحق که *****
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    0 0
    او را بشناسید
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    0 0
    خب معلومه که وقتی ارزش پول پایین بیاد صادرات نیز ارزشش بیشتر میشه و بعدش هم من موندم این آمار رو از کجا میارن
  • مهربان IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    1 0
    چرا چرت میگی، وضعیت اقتصادی تو حتما مثبت شده ، مردم بیچاره تو موج گرانی غرق میشوند
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
      0 0
      وضعیت اقتصادی این ازخدا بی خبر ها از اول مثبت بوده و هست خواهد بود باز دارد راه باز می کند که حقه بازان با ان سر دسته اصلی شان برای انتخابات مجلس عوام فریبی نمایند ما باید هوشیار باشم و با وسواس و دقت بیشتر در انتخاب به این حقه بازی ها پایان دهیم انشاالله با مید خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس