حسین مرعشی

سخنگوی حزب کارگزاران می‌گوید روحانی در انتخابات و پس از آن تندروی کرد و به خاطر همین اشتباه مجبور به عقب‌نشینی شد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت: 

حسین مرعشی به روزنامه آرمان گفت: آقای روحانی احساس کرد برای انتخابات نیاز دارد که مقداری تهاجمی عمل کند، لذا احساسش به تهاجم مثبت شد. بعد از انتخابات نیز این را ادامه داد که البته این اشتباه را هم دوستان اصلاح‌طلب ما در مجلس ششم مرتکب شدند و هم آقای روحانی بعد از رأی در ۹۶، باید به این نکته توجه کرد که در دوره انتخابات وقتی شما تهاجم می‌کنید و رادیکال می‌شوید حداکثر تهاجمتان به طرف مقابل که کاندیدای دیگری از جریان رقیب است باز می‌گردد، اما زمانی که پس از انتخابات این تهاجم را ادامه می‌دهید طرف شما دیگر کاندیدای شکست خورده نیست، بلکه شما با نظام طرف هستید. لذا محیط تغییر می‌کند و به نظر من آقای دکتر روحانی متوجه این ظرافت نشد که محیط بعد از پیروزی با محیطی که وی در آن قرار داشت تفاوت کرده بود.

تندی‌های آقای روحانی پس از انتخابات وی را بعداً با محدودیت‌های جدی مواجه کرد که مجبور به عقب‌نشینی شد تا آن را جبران کند و این عقب‌نشینی‌ها خلاف انتظار بود.


وی همچنین گفته است: آنچه من تا امروز فهمیدم شاید آقای روحانی چشم‌انداز روشنی برای آینده ایران ندارد. رئیس‌جمهور در دولت نخستش هدف مشخصی را تعقیب می‌کرد، که برجام را به نتیجه برساند لذا ایستادگی کرد و خوب هم به نتیجه رسید. در دولت دوم من هنوز نتوانستم بفهمم که هدف و چشم‌انداز آقای روحانی چیست. البته ممکن است وجود داشته باشد، اما از سخنان و مواضع رئیس‌جمهور، معاون اول و وزرا نمی‌توانیم بفهمیم که دولت به دنبال چیست. به نظر من پس از برخوردی که آمریکایی‌ها با برجام کردند و ۴+۱ نیز تاکنون رفتار شایسته‌ای نداشته، الان به نظر می‌آید که سیاست دولت اداره مطلوب کشور در شرایط بحران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    6 0
    اعتدالی که تندروی می کند؟
  • محمد IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    7 0
    اراده دولت اداره نیست بلکه اینه که سرکاربروندولی کاری انجام ندن فقط ناراضی درست کنند
  • امانی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    4 0
    مرعشی جان روحانی ساخته وپرداخته جماعت شما اصلاح طلبان هست اگه ایشان بد هست دلیلش بد بودن شماست شما اصلاح طلبان وفرزندانتان با اخذ تابعیت از کشورهای غربی مترصد کوچکترین حادثه هستید تا بقید فوریت پا بفرار بگذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس