ولایتی نمایه

در پی حادثه تأسف‌بار واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، رئیس هیأت موسس و هیأت امنا با صدور پیامی این ضایعه را به خانواده های داغدار تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان که ظهر امروز در واحد علوم و تحقیقات اتفاق افتاد، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام تسلیت، جان باختن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه را به خانواده های آنها تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل و سلامتی کرد.

در متن پیام دکتر ولایتی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قال رسول‌الله (ص):‌ إِذَا جَاءَ اَلْمَوْتُ طَالِبَ اَلْعِلْمِ وَ هُوَ عَلَی هَذِهِ اَلْحَالِ مَاتَ شَهِیداً

امروز خبری تلخ و جانکاه دل تک‌تک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه را به درد آورد. عزیزترین فرزندانمان، دانشجویان متعهد و تلاشگرمان در حادثه تصادفی دلخراش جانشان را از دست داده و تعدادی نیز مجروح شدند.

در همین زمینه:

عیادت «ولایتی» و «طهرانچی» از مصدومان حادثه واحد علوم وتحقیقات

جزئیات واژگونی اتوبوس از زبان پلیس راهور

جدول/ اسامی مصدومان و جان باختگان حادثه دانشگاه علوم تحقیقات

فیلم/ حضور ولایتی و طهرانچی در بیمارستان امام خمینی(ره)

زبان از بیان هر واژه‌ای در این مصیبت قاصر است و هیچ کلامی گویای تألم و تأثر نیست. بنده در این غم با فرد فرد خانواده‌هایشان شریکم و عاجزانه از درگاه احدیت برای بازماندگان صبر و برای مجروحین شفای عاجل مسألت دارم.

بر مدیران و مسئولین واجب و فرض است علاوه بر پیگیری کامل علل حادثه، تمام توان و تلاش لازم برای کاستن از آلام بازماندگان و نیز استفاده از کلیه امکانات برای تسریع درمان و بهبودی جسمی و روحی فرزندان برومند جامعه علمی کشور را مبذول دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • US ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    5 1
    عدم کفایت شما در این مورد کاملا مشهود هست چون شما فضای دانشگاه آزاد رو سیاسی کردین و از افراد بی سواد و بی کفایت در این ارگان استفاده کرده اید باید محاکمه شوید
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    1 0
    جای تاسف دارد که شاهد چنین اتفاقات تلخ و از دست دادن امیدهای فردای کشور وجوانهای کشور هستیم تا کی باید شاهد چنین اتفاقات تلخ باید باشیم به خانواده این عزیزان چه میخواهید بگویید به خودتان بیایید به فکر ایران و ایرانی باشید چرا در کشور ما جان هیچ ارزشی ندارد به جای اینکه حوزه حراست را تقویت کنیم وبه عزیزانمان در مورد لباس و ظاهرشان انتقاد کنیم به حراست از جان عزیزانمان بپردازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس