کد خبر 922907
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
صنیعی فر

مالک نساجی ادامه داد: خود نکونام دوست دارد در نساجی بماند ما از وی راضی هستیم و اگر مشکلی بین ما بود قطعا به او می‌گفتیم خداحافظ.

به گزارش مشرق، فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی در خصوص آخرین وضعیت این تیم و شایعه جدایی جواد نکونام اظهار داشت: اتفاق خاصی در نساجی نیفتاده، اعضای باشگاه کارشان را انجام می‌دهند و شنبه هفته آینده شرایط را بررسی خواهیم کرد و تیم برای حضور قدرتمدانه  در نیم فصل دوم آماده شود.

وی در خصوص گلایه‌های نکونام افزود: کی‌روش هم گلایه می‌کند، برانکو هم از مشکلات مالی گله دارد هر مربی‌ای یک خواسته‌ای دارد نکونام حق دارد اما شما به من بگویید کدام تیم الان مشکل بدهی ندارد. ما که از استقلال و پرسپولیس گردن کلفت‌تر نیستیم.

بیشتر بخوانید:

صنیعی‌فر: نکونام اول باید تلکیفش را با نساجی مشخص کند

مالک نساجی ادامه داد: خود نکونام دوست دارد در نساجی بماند ما از وی راضی هستیم و اگر مشکلی بین ما بود قطعا به او می‌گفتیم خداحافظ. نکونام یکی از مربیان با دانش و خوب لیگ ما است با او ادامه خواهیم داد مگر اینکه به نتیجه برسیم که خودش نخواهد همکاری کند.

صنیعی‌فرد در خصوص شایعه اختلافش با حدادیان دیگر سهامدار نساجی بیان داشت: اتفاقاً روز گذشته صبحانه را با هم خوردیم و وقتی این شایعات را شنیدیم به آن خندیدیم. از شما رسانه‌ها هم می خواهم زیاد به این مسائل دامن نزنید. اگر نکونام حرفی هم زده درد و دل کرده.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    0 0
    نکونام روزی هم که اومد به استقلال گفت من از بچگی به استقلال علاقه مند بودم،بعدم یه دفعه ای شد دشمن درجه یک استقلال،نکونام مدلش همینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس