کد خبر 922522
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
نکونام

سرمربی جوان نساجی ضمن ابراز گلایه فراوان از باشگاه نساجی، اعلام کرد که به زودی این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی نکونام از نساجی مازندران به گوش می رسد. وضعیت این باشگاه مبهم است. صنیعی فر یکی از مالکان این باشگاه در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد تا زمان انتخاب نشدن اعضای هیات مدیره کسی از تیم نمی رود. برداشت ها از حرف صنیعی فر زیاد بود و عده ای اعتقاد داشند یعنی اگر اعضای هیات مدیره بیایند، احتمالا تغییرات در بدنه تیم و باشگاه زیاد خواهد بود.

نساجی در نیم‌فصل اول لیگ برتر مشکلات زیادی داشت و از نظر نکونام راه حل این بود که تیم بتواند در نقل و انتقالات بازیکن جدیدی جذب کند. حالا اما وضعیت نساجی مبهم تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد. بازیکنان چند روزی است در تمرینات حاضر نمی شوند، اوضاع مالی باشگاه پیچیده است، احتمالا نساجی نمی تواند بازیکن بگیرد و از سویی تکلیف مالکیت این باشگاه هم مشخص نشده است.

گویا اختلاف بین صنیعی فر و حدادیان دو مالک باشگاه بالا گرفته است. آنها بر سر هزینه های تیم به جمع بندی نرسیده اند. جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران در هفته های گذشته به طور کامل درباره وضعیت نساجی مازندران سکوت کرد. او در اواخر نیم فصل اول گلایه داشت چراکه شنیده بود باشگاه با مربیان دیگری برای جایگزینی‌اش مذاکره کرده است.

سرمربی نساجی مازندران درباره اتفاقات رخ داده و شرایط نساجی گفت: بعد از پایان نیم فصل تاکید داشتیم تعطیلات برای ما معنا ندارد چراکه از تیم‌های رقیب عقب هستیم و باید هر چه زودتر کار جذب بازیکن را آغاز کنیم. همینطور مشغول برنامه‌ریزی شدیم ولی تا این لحظه اتفاقی رخ نداده است. دو روز است تمرینات برگزار نمی شود ولی هیچکس نبود تا پیگیر وضعیت مان باشد. تنها گفته می شود مشکلات حل  خواهد شد. با یکی از مالکان محترم هم صحبت کردم ولی در عمل اقدام مثبتی برای حل مشکلات ندیده ایم. نمی خواهم تمام مسئولیت را به دوش مسئولان باشگاه بیاندازم، به هر حال آنها از جیب هزینه می کنند و طبیعتا باید مورد حمایت باشند ولی حمایتی هم از آنها وجود ندارد. به هر حال فوتبال توقف ندارد و رقبا در حال قدرتمندتر شدن هستند و ما هر روز ضعیف تر می شویم.

نکونام در خصوص نگرانی هواداران نساجی درباره وضعیت باشگاه گفت: هواداران زیادی به من پیغام داده اند و نگران وضعیت باشگاه هستند. آنها از من درباره نقل و انتقالات سوال می کنند. اینکه محروم هستیم یا نه ؟ به بعضی از آنها گفته ام من هم مثل شما، هیچ خبری ندارم. به هر حال اینها مسایلی است که نباید پشت گوش انداخته شوند. ما در نیم فصل کمبود بازیکن داشتیم. با مشکلات فراوانی روبرو بودیم و دوست ندارم این مسایل را باز کنم. اما واقعا درباره محرومیت تیم از نقل و انتقالات اطلاعی ندارم و این را می دانم که هواداران به شدت نگران وضعیت تیم هستند. من به خاطر هواداران، مدیر تیم و حرف هایی که به من زدند و قول دادند، ماندم ولی الان می بینم ماندن جایز نیست.

بیشتر بخوانید:

واکنش مالک نساجی به شایعه جدایی نکونام

سرمربی نساجی مازندران در ادامه گفت: توقع من این بود که حداقل در این چند روز مسئولان بیایند و از ما بپرسند وضعیت تان چطور است؟ حتی بعد از پایان نیم فصل هم کسی با ما تماس نگرفت تا یک خسته نباشید بگوید ولی وقتی پایین جدول بودیم دنبال این بودند که من چه تمرینی می دهم. تصور می کنم شاید مشکل نساجی من باشم. اگر مشکل من هستم، ایرادی ندارد. این باشگاه را ترک می کنم و می روم. انشالله با رفتن من و حضور کادر جدید، اوضاع برای تیم بهتر باشد. شاید راه حل آخر همین باشد. نمی خواهم درباره یکسری مسایل حرف بزنم ولی امیدوارم با رفتن من مشکلات نساجی حل شود.

نکونام که بسیار دلخور به. نظر می رسید، ادامه داد: به هر حال همه مجموعه تیم زحمت کشیدند و بالاخره نساجی توانست به لیگ برتر صعود کند، حالا بماند که بعضی ها گفتند آنها تیم را بالا آورده اند. زمانی که مربی می آوردند و نتیجه نمی گیرند کار دوستان نیست ولی الان که تیم بالا آمده، کار آنها بوده است. هرکسی هم مصاحبه کرد و گفت من تیم را بالا آوردم، هیچکس چیزی نگفت چون شاید ایمان داشتند مجموعه باشگاه نقشی در صعود تیم نداشته اند. مهم نیست. به نظر من نقش اول را هواداران در صعود داشتند. آنها بودند که باعث شدند نساجی به لیگ برتر صعود کند. خدا به دل مردم نگاهی کرد و لطف داشت تا صعود کنیم. مسئولان باشگاه هم واقعا زحمت کشیدند. یک بار دیگر تاکید می کنم. احتمالا مشکل تیم من هستم. ایرادی ندارد، از نساجی می روم و دعا می کنم تا این باشگاه بعد از من موفق باشد. حق این هواداران بیش از اینهاست.

خدارا شکر با وجود تمام مشکلاتی که در نیم فصل داشتیم از جمله مشکلات داوری، توانستیم در جدول پیشرفت خوبی داشته باشیم. اگر مشکلات داوری نبود نساجی حالا بین 6 تیم اول جدول بود. امیدوارم این باشگاه در نیم فصل دوم سر و سامان بگیرد. از ته دلم دعا می کنم نساجی در لیگ برتر بماند چون این هواداران لیاقتش را دارند. یک حرف با آنها دارم. برای همیشه شما هواداران نساجی در قلب من می مانید. بخشی از قلب پیش این باشگاه و طرفدارانش است چون با هم و در کنار هم ماموریتی 24 ساله را عملی کردیم. بهترین هواداران بودید و خیلی خوشحالم در کنار هم و با هم یکدیگر توانستیم اتفاقی بزرگ رقم بزنیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس