مجلس نمایه

جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور تاکید کردند: مسئولان از تصمیم غیر کارشناسی در خصوص هرگونه اجرای پروژه‌های انتقال آب از سرشاخه‌های دز و کارون و زاینده‌رود خودداری کنند.

به گزارش مشرق، جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور تاکید کردند: مسئولان از تصمیم غیر کارشناسی در خصوص هرگونه مطالعه، تصویب و اجرای پروژه‌های انتقال آب از سرشاخه‌های دز و کارون و زاینده‌رود خودداری کنند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی

با سلام و تحیات

احتراما، همانگونه که مستحضرید توسعه پایدار و همه جانبه کشور همراه با توزیع عادلانه فرصت ها و منابع از اصول اساسی مدیریت کلان کشور می باشد. هر گونه تصمیم مدیران ارشد نظام باید با در نظر گرفتن اصل مهم و اساسی آمایش سرزمین و ظرفیت های منابع طبیعی همان مناطق باشد.

متاسفانه چند سالی است که تصمیمات کارشناسی و منطقی تحت تاثیر فشارهای سیاسی و رسانه ای قرار گرفته و باعث هدر رفت منابع کشور و در نهایت، امروز موجب بحران آب، بحران زیست محیطی و بسیاری از چالش های اجتماعی گردیده است. اخیرا نیز شاهد هستیم برخلاف رویه های قانونی و کارشناسی در قالب استعفای جمعی از نمایندگان محترم استان اصفهان تلاش شده است مسئولین ارشد کشور را وادار به گرفتن تصمیمات غیرکارشناسی در خصوص پروژه های انتقال آب از استان چهارمحال بختیاری نمایند. این اقدام آینده توسعه پایدار کشور را به خطر خواهند انداخت و موجب بدبینی و یأس و ناامیدی مردمی سایر مناطق کشور خواهد شد.

لذا پیرو تذکر امروز رئیس محترم جلسه مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر پزشکیان مبنی بر مخالفت جمعی برای هرگونه امتیازدهی به نمایندگان مستعفی، از جنابعالی می خواهیم ضمن تاکید بر حفظ اصول اساسی توسعه پایدار کشور و رعایت آمایش سرزمین دستور فرمایند مسئولین مربوطه بخصوص وزیر محترم نیرو از تصمیم غیر کارشناسی در خصوص هرگونه مطالعه، تصویب و اجرای پروژه های انتقال آب از سرشاخه های دز و کارون و زاینده رود خودداری نمایند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شرجام CA ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    2 0
    ‫پس شرجام ظاهراً مسئله آب رو هم حل نکرده! قرار بود....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس