کد خبر 920981
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
افشین داوری

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: قرارداد ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال موجود است و او18 دی ماه به ایران می‌آید.

به گزارش مشرق، افشین داوری در مجمع فدراسیون والیبال گفت: در رابطه با مصوباتی که در هیأت رئیسه انجام می‌شود و هزینه می‌گیرد تقویم ورزشی کمک امور استان‌ها است. اعزام به خارج از کشور است همه اینها در قالب مصوبات هیأت رئیسه است. مصوبه هیأت رئیسه تأیید مجمع را می‌خواهد از سال ۹۶ تا ۹۷ این اتفاق نیفتاده است لذا برای اینکه این بحث بسته شود هزینه‌هایی که کردند همه قانونی باشد تا فردا دستگاه نظارتی ورود نکند. مورد دوم من به عنوان سرپرست وارد این فدراسیون شدم و هر هزینه‌ای که از امروز قرار است انجام شود باید تأییدیه مجمع را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال مشخص شد

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: به همین مناسبات این اشتباهات و اختلافات مسائل فردا در رسیدگی دستگاه نظارتی کاملاً قانون‌مدار باشد. امروز این مجمع را برگزار کردیم که هم مجمع سال ۹۶ و مصوبه آن تأیید شود و هم حضور بنده از لحاظ مالی (چون چک امضا می‌کنم) باید مورد تأیید مجمع باشم که امروز این اتفاق رخ داد. ان‌شاءالله خللی در بحث برگزاری مسابقات ورزشی ایجاد نشود.

سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این سؤال که بحث دبیری فدراسیون به کجا رسید، گفت: دبیر فدراسیون را شاید از هفته ابتدایی که وارد شدم در رابطه با دبیری بحث داشتیم. ابتدا ۳ تا ۴ گزینه داشتیم، گزینه‌ها منجر به ۲ گزینه شد حالا با دوستان صحبت‌هایی داشتیم ان‌شاءالله امیدوارم بتوانیم یک نفری را انتخاب کنیم. همه وارد و زبده هستند و ان‌شاءالله یا این هفته یا هفته آینده به نتیجه خواهیم رسید. مثل نایب رئیس بانوان که انجام شد.

داوری در پاسخ به این سؤال که قرارداد سرمربی والیبال سرانجام به کجا رسید، گفت: قرارداد موجود است از یکم اردیبهشت سال ۹۸ بسته شده و تا آبان ۲۰۲۱ نیز قرارداد بسته شده است. خرداد ماه سال ۹۷ این قرارداد بسته شده است. ما نمی‌توانیم کاری کنیم و مؤظف هستیم به اجرا و هرچه دیرتر اقدام کنیم ضرر و زیان آن برای ما است. همین موضوع باعث شده با کلاکوویچ تماس بگیریم البته عرض کردیم با افرادی که با او کار کرده بودند مثل کمک‌ها و دیگر عزیزان که تجربه این کار را دارند و برخی از پیشکسوتان که صاحب‌نظر هستند. به این نتیجه رسیدیم که با سرمربی تیم ملی صحبت داشته باشیم و به او ایمیل ارسال کردیم. با او ارتباط برقررا کردیم و خیلی از این موضوع استفاده لازم را بردند. او اعلام کرد ۱۸ دی‌ماه به ایران می‌آید، ان‌شاءالله ۱۸ دی‌ماه بیایند تا ما با او بنشینیم و  در مورد مسائل، مبالغ مالی و قرارداد بیشتر بحث می‌کنیم، شاید با توجه به مسائل مالی که بتوانیم یکسری امتیازات از او بگیریم. یکسری بندها و مواردی که در قرارداد گذشته قید نشده بود را حالا کمیته حقوقی داریم و آنها را در این موضوع بیاوریم و به یک توافقی با او برسیم تا بتوانیم از وجود وی استفاده کنیم.

وی در مورد بازگشت خوش‌خبر، گفت: باید به خوش‌خبر فرصت دهیم او یکی از زحمت‌کشان والیبال بوده است و شاید نتایجی که در والیبال به دست آمده بخشی از آن برمی‌گردد به مدیریت و ارتباط خوبی که خوش‌خبر با بچه‌ها و ورزشکاران داشت. چون بازی‌های تیمی اغلب ما تجربه داشتیم که در این نوع بازی‌ها واقعاً به همین مسائل و شاید عدم مدیریت مناسب ما هیچ‌وقت در رنکینگ جهانی به غیر از والیبال مطرح نبودیم این هم به یمن وجود حضور یکسری افراد بود، یکی هم خوش‌خبر بود واقعاً به اوخدا قوت می‌گویم به او حق می‌دهم چون در رسانه‌ها خواندم گفته بود برنمی‌گردد باید یک مقدار فرصت دهیم این فضا تلطیف شود و حتماً خوش‌خبر در باید مجموعه والیبال واقعاً با آن همه هزینه و تجربه و سرمایه‌ای که جمهوری اسلامی ایران روی او کرده تا خوش‌خبر شده حتماً استفاده کنیم. ممکن است به عنوان سرپرست نباشد اما در خیلی از جاهای والیبال می‌توانیم از تجربیات او استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس