اصلاح طلبان نمایه

یک فعال اصلاح‌طلب می‌گوید اصلاح‌طلبان نسبت به دولت، در یک دوراهی قرار گرفته‌اند که هر دو راه برای آنها پرهزینه است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

مصطفی ایزدی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان بر سر دوراهی قرار گرفته‌اند. اگر بخواهند دولت و آقای روحانی را به طور کامل رها کنند، دیگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، نمی‌توانند از فرد دیگری حمایت کنند. چرا؟ به این دلیل که مردم خواهند گفت که اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت‌ کردند تا رای بیاورد، اما میانه راه او را تنها گذاشتند! مردم این مسائل را می‌دانند و خواهند فهمید.

بیشتر بخوانید:

علت پیروزی خاتمی در سال ۸۰ رقیب هراسی بود، نه کارنامه خوب

اصلاحات اشتباه ده سال پیش‌ را تکرار می‌کند؟


از سویی هم اگر بخواهند با تمام توان و پتانسیل خود از روحانی حمایت‌ کنند. عملکردها و نمرات منفی دولت روحانی به پای اصلاح‌طلبان نوشته خواهد شد و باید پاسخگو باشند. بنابراین اصلاح‌طلبان مجبورند ۲ سال و نیم آینده تا ۱۴۰۰ را کج‌دار و مریز با روحانی بگذرانند. کمی کمک کنند، نصیحت‌ کنند، مشاوره بدهند و از طرفی مردم را هم داشته باشند و مطالب آنها را پیگیری کنند.


وی اضافه کرد: در این باره باید سران اصلاحات تصمیم بگیرند که آیا باید دولت روحانی را تا انتها همراهی کنند و از عملکردهای مثبت و قابل قبول او به نفع کل جریان اصلاحات بهره ببرند و یا اینکه طرف مردم بایستند و برای ۱۴۰۰، سبد رای خود را ترمیم کنند. به نظرم نمی‌شود اصلاح‌طلبان تمام حیثیت و داشته خود را خرج آقای روحانی کنند یا ازسویی به‌طور کامل از او فاصله بگیرند. در این دوراهی باید بزرگان و تصمیم‌گیران جریان اصلاحات به یک تصمیم واحد و درخوری برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمـّ؁د IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    16 0
    اصلاح طلبان حامی اصلی این دولت منفعل و شکست خورده بودن و باید پاسخگوی مردم باشن
  • سید رضا IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    1 0
    این رحم اجاره ای افساد طلبا ! بدجوری عفونت کرده ! احتمال سقط جنینه !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس