آتش سوزی مدرسه

وزیر آموزش و پرورش برای بررسی همه جانبه عوامل بروز حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان دستور ویژه داد.

به گزارش مشرق، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نامه به محمد خرم مشاور ویژه‌اش برای بررسی همه جانبه عوامل بروز حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان دستور ویژه داد.

در این نامه آمده است: با عنایت به حادثه تأسف‌بار آتش سوزی در مدرسه غیر دولتی شهرستان زاهدان، شایسته است به سرعت با حضور در شهرستان مذکور و بررسی همه جانبه موضوع، علل و عوامل بروز حادثه را بررسی و هرگونه تقصیر و یا قصور احتمالی در رعایت مقررات و تأمین امنیت دانش‌آموزان عزیز را حداکثر تا سه روز آینده گزارش نمایید.

بیشتر بخوانید:

فردا در زاهدان عزای عمومی اعلام شد

حضور تیم وزارت بهداشت بر بالین کودکان زاهدانی

پیش دبستانی‌ای که امروز طعمه حریق شد+فیلم

سومین دانش آموز حادثه دیده مدرسه زاهدان احیا شد

واحدهای حراست و بازرسی و همچنین هیأت‌های تخلفات اداری ضمن همکاری کامل با جنابعالی به صورت ویژه و خارج از نوبت مکلف به رسیدگی و اقدامات لازم می‌باشند.

در این راستا سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و سازمان مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی باید نسبت به اطلاع رسانی شفاف و دقیق از ابعاد مختلف حادثه و جزئیات آن برای روشن شدن افکار عمومی اقدام عاجل به عمل آورند.

صبح امروز حادثه آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه غیردولتی موجب فوت ۲ دانش‌آموز و مصدومیت ۲ دانش‌آموز دیگر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بنده IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    0 0
    خواهشن مشرق بیخیال بشو و جک چاپ نکن.دستور چی.یه گزارش تهیه کن از بودجه ۴۰ ساله بازرستان اموزش و پرورش.نحوه کار و مدیرت اونا.نحوه مدیریت ضعیف کشور
  • سید IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    0 0
    علت آتش سوزی بی کفایتی مسئولائی هست که سالها قول گاز کشی به زاهدان دادند ولی از منافع صادرات اون به پاکستان نمی تونند بگذرند خدا ریشه هر چی ظالمه بخشکونه به حق علی................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس