کد خبر 920559
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
حناچی نمایه

شهردار تهران با اشاره به مشکلات شهر تهران گفت: نظرسنجی‌ها از مردم نشان می‌دهد ۷۰ درصد مردم بحران ترافیک و آلودگی هوا را بحران اصلی تهران می‌دانند و فقر و مسائل مادی در رده‌های بعدی قرار دارد.

به گزارش مشرق، پیروز حناچی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار تهران با اشاره به قدمت تهران اظهار داشت: اخیراً نمایشگاهی در موزه ملی برگزار شده که نشان می‌دهد قدمت تهران به ۸ هزار سال پیش برمی‌گردد.

وی بیان کرد: تهران از حدود  ۲۰۰ سال پیش تاکنون  در حال توسعه است و علی‌رغم همه مشکلات این جمعیت را پذیرا است و به عنوان بزرگ‌ترین کلان‌شهر نیاز به توجه بیشتری دارد چرا  که ۴۲ شهر و ۱۶  شهرستان در اطراف آن وجود دارد که پاسخگویی به مطالبات ساکنان آن نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی‌های بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال لیست بدهکاران کلان طرح ترافیک برای پلیس

انتقاد سردار جلالی از ضعف‌های زیرساختی شهرها

مورد عجیب آقای حق شناس در شورای شهر تهران

شهردار تهران با اشاره به تقاضای خُرد شدن شهرستان‌ها افزود: تقاضا برای خُرد شدن شهرستان‌ها وجود دارد که در راستای دریافت خدمات بیشتر است؛ بنابراین باید با تدبیر مناسب تلاش شود تا با پیگیری همه اجزا در یک راستا بتوان راهکاری مناسب برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.

حناچی عنوان کرد: نظرسنجی‌ها از مردم نشان می‌دهد ۷۰ درصد مردم بحران ترافیک و آلودگی هوا را بحران اصلی تهران می‌دانند و فقر و مسائل مادی در رده‌های بعدی قرار دارد که این امر نشان می‌دهد مردم با این مشکلات روبه رو هستند و همکاری و همیاری مردم برای این مشکل ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: علت اصلی آلایندگی تهران وسایل نقلیه موتوری از موتورهای دوچرخ، خودروهای شخصی و عمومی است که اقدامات مؤثر برای بهبود حمل و نقل عمومی انجام شده اما کافی نیست که اگر همه تلاش کنیم شاید بتوان بخشی از مشکلات تهران را برطرف کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    3 12
    حناچی دوسِت داریم
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    4 22
    زنده باد بهترین شهردار تمام تاریخ تهران
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    9 2
    تو مترو رو رو کامل کن اگه عرضه داری نمی خواد فکر وسایل دو چرخ باشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس