کد خبر 920469
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
ارسال لیست بدهکاران کلان طرح ترافیک برای پلیس/موضوع از سیستم قضایی پیگیری می شود

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص بدهکاران طرح ترافیک گفت: لیست افرادی که بدهی هنگفتی به شهرداری تهران دارند را برای پلیس ارسال می کنیم.

به گزارش مشرق، محسن پورسیدآقایی در خصوص افرادی که به صورت غیرقانونی وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند و عوارض هنگفتی به شهرداری تهران بدهکار هستند، گفت: شماره این خودروها ثبت و برای پلیس ارسال می‌شود.برای آنها شرایطی در نظر گرفته‌ایم که به صورت اقساط جریمه‌های خود را پرداخت کنند و می‌توانند هر کدام از رفت‌ و آمدها را به صورت جداگانه پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

آغاز به کار دوباره پلیس نامحسوس در بزرگراه‌ها

عکس/ توقیف 1357خودرو متخلف در تهران

وی ادامه داد: این شرایط را گذاشته‌ایم تا بدهی افراد سنگین نشود اگر کسی اقدام به پرداخت بدهی‌هایش نکند لیست خودروهای متخلف را برای پلیس راهور ارسال می‌کنیم و از طریق سیستم قضایی موضوع پیگیری می‌شود و خودروهای متخلف را متوقف می‌کنیم.

معاون شهردار تهران افزود: افرادی که بیش از 50 بار تردد خلاف قانون داشته‌اند به عنوان دائم‌الخطا هستند و از طریق دستگاه قضا موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین در ادامه صحبت‌هایش به موضوع آلودگی هوا اشاره کرد و گفت:‌توسعه حمل و نقل عمومی راهکار کاهش آلودگی هواست و شهرداری تهران در این زمینه برنامه‌هایی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس