کد خبر 920168
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
درآمدهای نفتی در هفت ماهه امسال از مرز 101 هزار میلیارد تومان گذشت

گزارش بانک مرکزی درباره عملکرد بودجه ۷ ماهه سال جاری نشان می‌دهد ۱۰۱ هزار میلیارد تومان درآمد از محل نفت و فرآورده‌های نفتی با رشد ۵۵.۱ درصد وجود داشته است.

به گزارش مشرق، دخل و خرج سال ۹۷ کشور نشان می‌دهد بالغ بر ۱۰۱ هزار میلیارد تومان منابع درآمد از محل نفت و فرآورده‌های نفتی با رشد ۵۵.۱ درصد ثبت شده است. در مجموع از محل دارایی‌های واگذاری سرمایه‌ای ۱۰۷ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان منابع کسب شد که نسبت به همین مدت در سال ۹۶ ، ۵۴.۶ درصد افزایش دارد. 

بیشتر بخوانید

دولت چه میزان از منابع صندوق توسعه ملی را خرج کرد؟

نصف درآمد هدفمندی صرف پرداخت یارانه شد+ جدول

سال گذشته در ۷ ماهه ۷۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان نفت و فرآورده‌های نفتی فروخته شد. نسبت‌های تحلیلی بودجه ۷ ماهه طبق گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد مجموع درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای به مجموعه پرداخت‌های هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نسبت به مصوب قانون (۹۰.۹)  پایین‌تر است و ۸۱.۸ درصد را ثبت کرد. 

همچنین نسبت تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به فروش نفت خام ۵۳.۱ درصد ثبت شده که باید ۶۴.۶ درصد باشد. این در حالی رقم خورده که در این مدت پرداخت‌های عمرانی نسبت به سال‌های گذشته با پرداختی بیشتری روبرو بوده است. در ۷ ماهه ۹۶، ۱۴ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان پرداخت عمرانی وجود داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    3 1
    در امد دوبرابر شده مردم فقیر تر برعکس شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس