یورش نظامیان صهیونیست برای منفجر کردن خانه مادر فلسطینی و بازداشت وی+فیلم

نظامیان صهیونیستی امروز با یورش به رام الله منزل یک زن فلسطینی که مادر چند اسیر است، را منفجر و او را برای ساعاتی بازداشت کردند.

به گزارش مشرق، امروز (شنبه) منزل چهارطبقه خانواده «ابوحمید» در اردوگاه «الامعری» رام‌الله واقع در کرانه باختری را منفجر کرد.

بیشتر بخوانید:

روایت یک مستندساز یهودی از خط مقدم رژیم صهیونیستی

فیلم/ پذیرایی دیدنی از خودروهای اسرائیلی!

صاحب این منزل در حال حاضر « لطیفة محمد ناجی ابو حمید» (72 ساله) معروف به «ام‌ناصر» و «خنساء فلسطین» است که چهار پسرش به حبس ابد و دو پسر دیگرش نیز به حبس‌های چندین ساله در زندان‌های رژیم صهیونیستی محکوم هستند.

بر اساس گزارش «فلسطین‌الیوم»، تعداد زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه خودروهای نظامی امروز وارد اردوگاه الامعری شدند، منزل خانواده ابوحمید را محاصره کردند و فلسطینی‌هایی که در اعتراض به تخریب این منزل دست به تحصن زده بودند، با گاز فلفل، ضرب و شتم و شوک الکترونیکی متفرق کردند؛ همچنین دهها فلسطینی بازداشت شدند.

شاهدان عینی هم اعلام کردند نظامیان رژیم صهیونیستی ام‌ناصر را برای ساعاتی بازداشت و سپس آزاد کردند؛ زمانی که درگیری‌ها در خیابان‌های این اردوگاه و اطراف منزل خانواده ابوحمید آغاز شد نظامیان صهیونیست به شکلی گسترده اقدام به شلیک گلوله جنگی و گازهای اشک‌آور و بمب صوتی کردند، بسیاری از تظاهرات‌کنندگان فلسطینی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

در ادامه این گزارش آمده است رژیم صهیونیستی برای تسهیل منفجر کردن منزل مذکور، تک‌تیراندازهای خود را در پشت‌بام‌های اطراف منزل مذکور مستقر کردند. همچنین تل‌آویو حدود 500  نفر از کودک، زن و سالمند را که منازلشان نزدیک به منزل ابوحمید بود، تحت تهدید سلاح مجبور  به ترک خانه‌هایشان کرد و در فضای سرد باشگاه «البیره الجدید» نگه داشت.

ام‌ناصر در اظهاراتی به تلویزیون فلسطین گفت: ما تسلیم نخواهیم شد؛ منزل من فدای فلسطین و ملت آن باشد و اگر رژیم اشغالگر تخریبش کند، بار دیگر آن را می‌سازیم. اینجا سرزمین ماست و تا زمانی که اشغالگر وجود دارد مقاومت نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده «اسلام ابوحمید» (از فرزندان ام‌ناصر) در ماه می یکی از نظامیان این رژیم در اردوگاه «الامعری» را کشته است و دلیل تخریب خانه همین موضوع است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس