کد خبر 919686
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کلوپ

سرمربی آلمانی لیورپول پاسخ صحبت‌های مورینیو درباره تیمش را داد ولی از پاسخ به سوالی درباره پل پوگبا طفره رفت.

به گزارش مشرق، در حساس‌ترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس فردا شب دو تیم لیورپول و منچستریونایتد برابر هم قرار خواهند گرفت. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت:‌ یونایتد تیم باکیفیتی است و بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارد. من زیاد رسانه‌ها را دنبال نمی‌کنم ولی می‌دانم انتقادهایی از این تیم صورت گرفته است. یونایتد درون دروازه دخئا را دارد که فوق العاده است. خط حمله این تیم هم کیفیت بالایی دارد. بازیکنانی چون مارسیال، راشفورد و لوکاکو در کنار لینگارد همگی بازیکنان باکیفیت و بزرگی هستند. 

بیشتر بخوانید:

شادی ۸ هزارپوندی آقای معمولی +عکس

او در پاسخ به صحبت های مورینیو درباره این که معیار موفقیت یک مربی کسب جام است گفت: موافق نیستم. وظیفه من این است که بهترین نتایج را با امکاناتی که باشگاه در اختیار من قرار می‌دهد کسب کنم. این که بگویند ما سال قبل در لیگ قهرمانان خوب نبودیم چون قهرمان نشدیم بیهوده است و من نمی‌توانم نظر مردم را تغییر دهم. ما سال قبل تیم موفقی بودیم. معیار موفقیت یک مربی در باشگاه کسب جام نیست.

کلوپ با طفره رفتن در پاسخ درباره پل پوگبا گفت: من نمی‌دانم آیا از مورینیو هم درباره بازیکنان ما سوال می‌کنید؟ مثلا تا به‌حال از مورینیو درباره واینالدام سوال کرده‌اید؟ درباره پوگبا چه می‌توانم بگویم؟ او یک بازیکن در حد کلاس جهانی است و قرار است فردا شب برابر او قرار گیریم و به همین خاطر باید آماده شویم. 

یورگن کلوپ از زمانی که هدایت لیورپول را بر عهده گرفته است هنوز نتوانسته با این تیم به قهرمانی دست یابد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس