به گزارش مشرق، صفحه ریحانه مربوط به زنان سایت KHAMENEI.IR در اینستاگرام با انتشار تصویری از تعدادی کالسکه در پیاده روی اربعین نوشت:

سه سال قبل، همان روزهایی که حضرت آقا ما را به استفاده از کالای ایرانی توصیه کرده بودند، ما هم در فکرِ تهیه کالسکه برای نازنین فاطمه سه ماهه‌مان بودیم.

بسیاری ازاطرافیان و دوستان، محصول خارجی را انتخاب کردند، اما من بسیار مردد بودم؛ از طرفی رهبرم ما را به ایرانی توصیه کرده بودند و از طرف دیگر ظاهر فریبنده کالاهای خارجی.

دل به دریا زدم و گفتم فقط ایرانی میخرم. برخی فروشنده‌ها باشنیدن نظر من خنده تلخی بر چهره‌شان می‌امد. بالاخره کالسکه را با این ذهنیت که ایرانی است و احتمالا چند ماهی بیشتر دوام نمی‌آورد خریدم.

سه سال گذشت و یک هفته مانده بود به اربعین؛ دایی و خاله و بسیاری از دوستان راهی شدند و دل من هم هوایی شد. ازدحام کارهای پیش از سفر و کمی استرس باعث شد تا تهیه یک کالسکه مناسب از خاطرم برود؛ به ناچار به سراغ انباری و کالسکه خاک گرفته رفتم.

با اینکه مطمئن بودم این وسیله جوابگوی مسیر طولانی پیاده‌روی نیست آن را همراه خود بردم.

همراهانم در سفر از نوع خارجی‌اش استفاده می‌کردند و در راه مدام شوخی می کردند که «فقط یک عمود دیگه؛ عمود بعدی کالسکه شما دووم نمیاره و ...»

ما با ارامش مسیر را طی کردیم؛ کالسکه آفتاب خورده و رنگ پریده‌ی نازنین‌فاطمه‌ی سه‌ساله من همه عمودهای این مسیر نورانی با ما بود و چه همسفر خوبی بود برای من و دخترم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    5 1
    یه کارشناس حرفایی میزد که خیلی جالب بود. نکته مهم حرفش این بود: در اقتصاد اسلامی اولویت خرید و مصرف به «کالاهای تولیدی ملی و محلی» داده شده (همون فرهنگ «از تولید به مصرف») امام حسین هم به خاطر زنده نگه داشتن اسلام اصل شهید شد..... کار خیلی خوبی کردن این زائر محترم
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    1 2
    چه کاسکه مقدسی
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
      0 2
      کالاسکه!!!!
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    0 0
    چه قلم شیوایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس