کد خبر 919624
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
حسینی و بیرانوند

پس از این که شوت امید عالیشاه به تور دروازه رحمان احمدی نشست، عناصر دفاعی پرسپولیس به شکلی همه جانبه به پایکوبی پرداختند.

به گزارش مشرق، شاگردان برانکو ایوانکوویچ نمایش خوبی برابر پارس جنوبی داشتند و به خصوص در آغاز نیمه دوم، حملات طوفانی را انجام دادند و موفق شدند دو بار دروازه رحمان احمدی را باز کنند.

بیشتر بخوانید:

پایان خوش پنجره های بسته با درخشش علیپور/ پرسپولیس برای صدرنشینی چند ثانیه کم آورد +فیلم و جدول

گل دوم سرخ ها که در دقیقه ۵۶ به ثمر رسید به نوعی کار پارس جنوبی را تمام و پیروزی پرسپولیس را قطعی کرد. بردی که برای پرسپولیس اهمیت ویژه ای داشت و بازیکنان این تیم هم به خوبی بر ارزش این برد واقف بودند.

سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند از جمله بازیکنان پرسپولیسی بودند که خوشحالی بسیار زیادی پس از گل سوم انجام دادند. بعد از این که شوت عالیشاه بر تور دروازه احمدی نشست، بیرانوند جلوتر از حسینی به آسمان پرید و شادی خود را نشان داد. پایکوبی کاپیتان و دروازه بان قرمزها که چند ثانیه به طول انجامید، شباهت بسیار زیادی به هوادارانی داشت که روی سکوها مشغول خوشحالی بودند و توجه تماشاگران را نیز جلب کرد.

البته حدود ۴۰ دقیقه پس از گل عالیشاه، در شرایطی که سیدجلال و بیرانوند ۹۰ دقیقه بی اشتباه را سپری کرده بودند، سیامک نعمتی مرتکب پنالتی شد تا خط دفاعی پرسپولیس نتواند کلین شیت کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    0 9
    بوی گند کم کاری از این بازی به مشام میرسید
    • 6 IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      2 0
      بوی سوختن شما هم به مشام میرسه
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
      0 0
      سنگ پای قزوین به تمام معنا. چشم حسودا کور... الهی بترکه چشم حسودا.... الهی کور شه هر کی نمیتونه موفقیت های سرورش رو تحمل کنه.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    8 0
    عشقن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس