کد خبر 919407
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش مشرق، حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل ضمن تبریک گام اول توافق یمنی-یمنی در ⁧ سوئد، آمریکا ⁩ و عربستان را مسئول چهار سال جنایت علیه بشریت در یمن دانست.


امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود طی توییتی نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید رضا IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    6 7
    و سرانجام ؛ حق پیروز است !!
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
      0 8
      عن ابی عبدالله(ع) قال‌: الصبر رأس الایمان‌; صبر، سرِ ایمان است‌." [۴] هم ایشان در سخن دیگر می‌فرمایند: "الصبر من الایمان بمنزلة الرأس من الجسد فاذا ذهب الرّأس ذهب الجسد کذلک اذا ذهب الصبر ذهب الایمان‌; صبر نسبت به ایمان مانند سر است نسبت به تن‌; که چون سر برود، تن هم می‌رود. هم‌چنین اگر صبر برود، ایمان هم‌ می‌رود
  • CH ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    0 2
    عحب مخیه این یارو
  • GB ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    8 8
    خخخخخخ حوثيها مجبور شده اند قطعنامه شوراي امنيت در مورد يمن رو بپذیرند یعنی همون کاری که ۴ سال پیش نکردند الان آقایان اسم پیروزی روش گذاشتن ؛؛ یاد نرمش قهرمانانه افتادم .
    • سعید ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      0 0
      خطاب به 17:53، خخخخخ و مرض، چرا مزخرف می گی؟!!!! طوری حرف می زنی انگار حوثی ها قبول کرده اند مناطق تحت تسلط خودشون را به ائتلاف واگذار کنند!!!!!!!!! ، الان با وجود قبول صلح از جانب حوثی ها ، آیا ائتلاف تحت رهبری ریاض به اهداف خود در یمن دست یافته اند؟!!!! قطعاً خیر و این امر واضحی است، و به دلیل همین عدم تحقق اهداف ائتلاف است که می گوییم پیروزی حاصل شده است و دلیلش هم مقامت جانانه و قهرمانانه ارتش و کمیته های مردمی انصار الله با حمایت همه جانبه مردم یمن علیه متجاوزین است. شاید در منطق جنابعالی پیروزی یک امر مطلق و نشانه اش هم باخت مطلق طرف مقابل است که اینطور اظهارنظر می کنی!!!!!!! در ضمن نرمش قهرمانانه تعبیری بود که رهبر معظم انقلاب استفاده کردند و تعبیر درستی هم بود ، ایشان شروط نه گانه هم برای برجام در نظر گرفتند که متاسفانه عمل نشد، اینکه تیم دیپلماسی نتوانست شروط نه گانه را عملی کند، تعبیر نرمش قهرمانانه را به چالش نمی کشد، همانطور که در صلح حدیبیه و صلح امام حسن مجتبی(ع) این روش به درستی مورد استفاده قرار گرفت.
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      0 0
      مهم اینکه تا دیروز حوثی را حتی بعنوان یک گروه اقلیت هم قبول نداشتند ولی الان مجبور می شوند بعنوان یک جریان و حرکت انقلابی رودر روی حوثی ها مذاکره نمایند . این است پیروزی و بدان پیروزی با ناز کردن بدست نمیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس