کد خبر 919269
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
محمد تقوی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تعیین داور در دست باشگاه نیست و بعید می‌دانم داور روی بازی تاثیر بگذارد.

به گزارش مشرق، محمد تقوی، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز عصر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان ابتدا درباره درگذشت ایرج دانایی‌فر اظهار کرد: او از نوابغ فوتبال ایران بود و نباید چنین کسانی که فوتبال ایران را به دنیا شناساندند فراموش کنیم. باید قدر این عزیزان را بدانیم و در زمان حیات‌شان بیش‌تر از تجربیات‌شان در فوتبال استفاده کنیم.

او درباره این که رسما سرمربی تراکتورسازی شده است، توضیح داد: تمام تمرکز من روی بازی است و این که برخی روزنامه‌ها مرا سرمربی موقت می‌دانند، باید گفت تمام مربی‌های فوتبال موقتی‌ هستند. با این حال به این مسائل فکر نمی‌کنم و جا دارد از مدیرعامل و مالک باشگاه تشکر کنیم که با یک هدف مشترک رو به جلو حرکت می‌کنیم. پیش از آمدن به این‌جا فکر نمی‌کردم هواداران تراکتورسازی این‌گونه باشند و امیدوارم بتوانیم جواب محبت‌هایشان را بدهیم.

سرمربی تراکتورسازی هم‌چنین درباره داور بازی فردا  گفت: آن‌قدر بازیکنانم حرفه‌یی هستند که این‌گونه مسائل تمرکزشان را نمی‌گیرد. تعیین داور در دست باشگاه نیست و نمی‌توانیم در این باره نظری بدهیم. هواداران تراکتورسازی هم هیچ‌گاه توهینی نمی‌کند و بعید می‌دانم داور روی بازی تاثیر گذارد.

تقوی تاکید کرد: همه بازی‌ها برای تراکتورسازی دشوار است و چون اهداف بزرگی داریم، حریفان برای‌مان فرقی نمی‌کنند. فولاد نباید اینجای جدول بود. همه می‌دانند نباید جایگاه این تیم ما را فریب دهد. محروم و مصدومی برای این بازی نداریم و همه بازیکنان در خدمت تیم هستند.

بیشتر بخوانید:

تنها دلیل نهایی نشدن قرارداد طارمی با تراکتور

سرمربی تراکتور سازی درباره شایعه اضافه شدن برادرش به کادر فنی گفت: برادر من به تبریز آمده تا من تنها نباشم و این دلیلی بر این نیست که قرار است به کادرفنی اضافه شود. او آمده تا به من سر بزند و آن‌قدر کارمان در این تیم سخت است که وقت نمی‌کنم از هتل بیرون بروم.

او درباره استوکس و اروین نیز تصریح کرد: تا زمانی که قرارداد این دو بازیکن با  باشگاه فسخ نشود بازیکن ما هستند و نباید سرمایه‌های‌مان را بسوزانیم. مدیریت باشگاه می‌داند که چطور این ماجرا را مدیریت کند. بسیار سخت است که هواداران تراکتورسازی را ناامید کنیم چرا که لطف زیادی به ما دارند . ما و بازیکنان مدیون آن‌ها هستیم و تمام وجودمان در اختیاز آن‌هاست. همیشه آن چیزی که ما می‌خواهیم در فوتبال رخ نمی‌دهد اما بازیکنان سعی دارند با تمام توان‌شان در زمین حضور داشته باشند. هواداران یار دوازدهم ما نیستند بلکه روح تیم ما محسوب می‌شوند.

تقوی هم‌چنین درباره جذب بازیکنان جدید به تیم توضیح داد: بازیکنان جوانی که به تمرین‌ها اضافه شده‌اند جزو فهرست ۱۸ نفره خواهند بود. زمان تمرین‌های ما و تیم امید هم‌زمان است و باید طوری شود که بتوانیم تمرین‌شان را دیده و استعدادشان را کشف کنیم تا در نهایت به تیم بزرگسالان اضافه شوند. بازیکنان می‌دانند با کانال زدن نمی‌توانند به تیم بزرگسالان اضافه شوند و باید شایستگی لازم را داشته باشند. به دنبال این هستیم که هرچه زودتر بافت بومی تیم را تقویت کنیم. این تعطیلات به ما این فرصت را می‌دهد که بازیکنان جوان بیش‌تر در اختیار ما باشند. ما تاکنون هیچ فهرستی از بازیکنان مازاد را اعلام نکرده‌ایم و بعد از بازی فردا به فکر جذب بازیکن خواهیم بود اما هیچ بازیکنی از بین ما جدا نخواهد شد.


او در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جدید زیر نظر او جذب می‌شوند یا مدیر باشگاه؟ عنوان کرد: مدیریت نیز نظر ما را می‌خواهد و وقتی دو مهاجم از دست می‌دهیم طبیعی است به دنبال جذب دو مهاجم باشیم. خوشبختانه تراکتورسازی به جایگاهی رسیده که بازیکنان  زیادی می‌خواهند به تیم بیایند. من پست و بازیکن مدنظرم را به مدیریت باشگاه اعلام می‌کنم و خودم هیچ‌گاه مستقیما با خود بازیکن صحبت نمی‌کنم. ما بعد از بازی فردا با بازیکنان جدید مذاکره می‌کنیم و جذب دو مهاجم به جای استوکس و اروین باید در دستور کار قرار گیرد. اما احتمال دارد این دو بازیکن هم به تیم برگردند. بنابراین باید هوشیارانه عمل کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس