کد خبر 918745
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و دهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت با حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در تاریخ ۱۹ آذرماه ۹۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

در طی یازده دوره گذشته این جشنواره ده‌ها مدیر خلاق، کارآفرین و نمونه کشوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته‌اند که دوازدهمین دوره این جشنواره ملی با هدف حمایت از مدیران و تولیدکنندگان ایرانی و در راستای سیاست‌های کلان کشور، تقویت تولید ملی و تشویق حضور در بازارهای خارجی با همکاری و حمایت وزارتخانه‌های اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی کشور برگزار گردید.

گروه سحرخیز با مدیریت به‌روز مدیر جوان خود از نسل سوم خانواده سحرخیز، همواره با یک تلاش بی‌وقفه و پشتکاری خستگی‌ناپذیر به افتخارات و موفقیت‌های بسیاری در سالیان فعالیت خود دست یافته است. سحرخیز همواره بزرگترین هدف خود را ماندن در کنار مشتریان و بالا بردن سطح سلامت جامعه دانسته و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

سحرخیز با شناخت بازارهای جدید بین‌المللی تمام تلاش خود را بر این اصل قرار داده است که بتواند جایگاه زعفران ایرانی را در قالب بسته‌بندی‌های متنوع و شکیل و نه به صورت فله‌فروشی یا خام‌فروشی در دنیا تثبیت کرده و با یک برنامه‌ریزی دقیق و تفکری رو به جلو از رقبای بین‌المللی خود پیشی گیرد و اصالت و کیفیت زعفران ایرانی را به تمام جهانیان نشان دهد. همچنین سحرخیز به منظور تقویت و بهبود سلامت خانواده، سبد محصولات باکیفیت خود را در بخش کالاهایی همچون چای و دمنوش‌ها، ادویه‌جات و خشکبار، نبات و شیرینی در کنار زعفران گسترش داده است تا بر ماموریت‌های اصلی خویش که احترام و ارزش‌آفرینی برای مشتری و ارتقای سلامت جامعه بوده پایبند باشد.

در سال ۹۷ نیز همچون سالیان گذشته شرکت سحرخیز با حساسیت بالا بر روی محصولات خود و با یک مدیریت قدرتمند به فعالیت خود ادامه داده است. از این‌رو دکتر فرزاد سحرخیز در دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان به عنوان مدیر جوان و تولیدکننده برتر سال با حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، جناب آقای دکتر رحمانی و همچنین وزرای دوره‌های پیشین انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس طلایی این دوره از جشنواره را دریافت نمودند. لازم بذکر است در این دوره از جشنواره از بین ۶۳۰ شرکت و بنگاه اقتصادی، ۳۱ واحد انتخاب گردیده که از این بین ۸ شرکت به عنوان واحد صنعتی برتر معرفی شدند. در میان این ۸ واحد، ۲ واحد صنعتی، ‌۳ واحد خدماتی، ۱ واحد پژوهشی و ۱ شهرک صنعتی وجود دارند.

پیشتر نیز سحرخیز موفق به دریافت عالی‌ترین نشان کیفیت از انیسیتو بین‌المللی برترین طعم و کیفیت بلژیک ITQI در سال‌های ۲۰۱۷ و  ۲۰۱۸ برای زعفران و هفت محصول دیگر خود شده است. در این تست محصولاتی از قبیل چای زعفرانی سحرخیز، دمنوش زعفرانی سحرخیز، نبات زعفرانی سحرخیز در کنار زعفران سحرخیز با بررسی ۲۰۰ نفر از سرآشپزان و کارشناسان خبره ارزیابی حسی موفق به کسب این نشان عالی شده‌اند. سحرخیز از عیار زعفران ایرانی جایگاه رفیعی برای مردم ایران ساخته است تا از آن به هنر خوب زیستن نگاه نوینی بیندازند.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس