کد خبر 918481
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
خیابان‌های پاریس یک روز پس از تظاهرات

سخنگوی کاخ کرملین اتهامات اخیر علیه روسیه مبنی بر مداخله در اعتراضات هفته‌های اخیر در فرانسه را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز (دوشنبه) گزارش های اخیر درباره مشارکت ادعایی روسیه در اعتراضات فرانسه را افترا و دروغ خواند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، پسکوف در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد: «هرگونه بیانیه درباره نقش ادعایی روسیه در این اعتراضات چیزی جز افترا و دروغ نیست.»

این در شرایطی است که اخیرا برخی رسانه‌های فرانسوی به نقل از یک روزنامه انگلیسی گزارش‌هایی را منتشر کردند مبنی بر اینکه احتمالا روسیه در سازماندهی اعتراضات اخیر در فرانسه نقش داشته و مدعی شدند که اگرچه دولت فرانسه از صحت این گزارش‌ها مطمئن نیست اما در حال انجام تحقیقاتی در این خصوص است.

بیشتر بخوانیم:

وضعیت ماکرون در هرج‌ومرج پاریس!

اعتراضات اخیر در فرانسه به دنبال سیاست های اقتصادی دولت «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه و تصمیم دولت وی برای افزایش 6 سنتی قیمت سوخت در این کشور آغاز شد. اگرچه دولت فرانسه به دنبال شدت گرفتن اعتراضات مجبور به عقب‌نشینی از تصمیم خود شد، اما این اعتراضات هنوز در مناطق مختلف این کشور ادامه دارد.

سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه در ادامه تصریح کرد، مسکو این گونه تحولات را امور داخلی فرانسه می‌داند و «ما هرگز در امور داخلی هیچ کشوری از جمله فرانسه دخالت نکرده‌ایم چرا که اهمیت بسیاری برای توسعه روابط دوجانبه قائلیم».

پسکوف همچنین تأکید کرد، روسیه به حاکمیت فرانسه احترام می‌گذارد و هرگز تلاشی در جهت تخریب روابط دوجانبه صورت نخواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    1 0
    اروپایی های احمق هم هرچی میشه می اندازن گردن روسیه احمقها تقصیر امریکاست میگن طرف زورش به خر نیمرسید پانالش میزد شدن اینا
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    0 0
    کار ایرانه :)
  • حی US ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    1 0
    متاسفانه همین غربی ها در سالهای گذشته خصوصا ۸۸ رسماً در ایران دخالت اطلاعاتی و...کردند .جاسوسان آنها بازداشت شدنددرحالیکه در میدان خشونت‌ها درکف خیابان بودند .حالا برای سرپوش نهادن بر ناکار آمدی سیاستهای لیبرالیستی سعی دارند نگاه‌ها را به خارج منتقل کنند یک روز روسیه یک روز دیگران
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    0 1
    تظاهرات، جمع کلمه تظاهر است. تظاهرات‌ها، اشتباهه.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    2 1
    نوبتش كه برسه همين فرانسه كشور روسيه را به هم خواهد ريخت پس دست از اين سوسول بازي ها بردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس