کی روش نمایه

چند تن از مسوولان فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی‌روش برای قبول سرمربیگری این تیم دیدار داشتند.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش که زمانی هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، شب گذشته به سانتیاگو برنابئو برگشت تا از نزدیک شاهد یکی از حساس ترین فینال های تاریخ فوتبال باشد.

با توجه به اتفاقاتی که منجر به لغو دیدار برگشت تیم های ریورپلاته و بوکا جونیورز شد، اهمیت این دیدار در سطح جهانی افزایش زیادی پیدا کرد و برگزاری آن در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید، فرصتی بود تا بسیاری از چهره های مطرح دنیای فوتبال خودشان را به سانتیاگو برنابئو برسانند و این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

رقیب جدی کی روش برای هدایت کلمبیا

از جمله کارلوس کی روش که از جایگاه ویژه و جایی نزدیک به دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، تماشاگر این دیدار حساس بود.

در این بین، وبسایت کلمبیایی گل کاراکول با انتشار گزارشی به نقل از یکی از مشاوران فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی‌روش که این رسانه‌ی کلمبیایی از او با عنوان سرمربی باتجربه‌ی تیم ملی ایران یاد کرده، ملاقات کرده‌اند.

این رسانه‌ی کلمبیایی به نقل از مشاور فدراسیون فوتبال این کشور نوشت که این منبع اطلاعاتی دست اول بدست آورده که نشان می‌دهد این احتمال وجود دارد که کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا منصوب شود. به گفته‌ی این منبع در جریان برگزاری دیدار فینال کوپا لیبرتادورس در استادیوم برنابئوی مادرید، مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا که برای تماشای بازی در اروپا حضور داشته‌اند فرصت را غنیمنت شمرده و با کی‌روش دیدار کرده‌اند.

وبسایت کلمبیایی با ستایش از کی‌روش از او به عنوان استراتژیستی باتجربه یاد کرده که در دوران 30 سالگی مربی‌گری‌اش موفقیت‌های زیادی بدست آورده و علاوه بر دوران سرمربی‌گری او در تیم ملی پرتغال همزمان با حضور نسل طلایی فوتبال این کشور از جمله لوئیس فیگو و روی کاستا، صعود با تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه از دیگر موفقیت‌های مهم او بوده است.

همچنین نشریه‌ی publisport کلمبیا با تایید این خبر نوشت که بعد از جدایی خوزه نستور پکرمن سرمربی افسانه‌ای کلمبیا، مدیران فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال استخدام یک سرمربی بزرگ دیگر بوده‌اند. به گزارش این نشریه  فدراسیون فوتبال کلمبیا در هفته‌های اخیر مذاکرات فشرده‌ای با لوئیز فلیپه اسکولاری سرمربی سابق برزیل انجام داده و حتی خود اسکولاری دریافت پیشنهاد از طرف کلمبیا را تایید کرده است.

ولی این نشریه‌ی کلمبیایی می‌گوید با توجه به اینکه اسکولاری هنوز پاسخی به فدراسیون کلمبیا نداده و خبرهایی از تماسهای او با باشگاه پالمیراس منتشر شده، مسئولین فدراسیون کلمبیا به فکر مذاکره با چهره‌های دیگر افتاده‌اند. publisport هم با تایید مذاکره‌ی مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا با کی‌روش در جریان مسابقه‌ی بوکاجونیورز و ریورپلاته در مادرید از کی‌روش به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزین برای نیمکت مربی‌گری کلمبیا یاد کرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    3 0
    نام قلعه نویی و مایلی کهن و حاج رضایی در لیست کاندیدهای سرمربیگری تیم ملی کلمبیا خالی هست. حیفه که این استعدادها هدر برن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس